کد خبر: ۱۴۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
گروه استان‌ها ــ استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در مهار کرونا موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سید علی آقازاده ظهر امروز در بازدید و آیین تجلیل از پرستاران در بیمارستان امیرالمومنین ضمن گرامیداشت روز پرستار با اشاره به ایثار و فداکاری های این قشر خدوم اظهار داشت: روز پرستار فرصت مناسبی برای تقدیر از عملکرد شایسته و فداکاری های کادر درمان به ویژه پرستاران به شمار می رود.

وی افزود: من به عنوان خادم و خدمت‌گزار مردم از طرف همه مسئولان استان از تمامی کادر درمان در سراسر استان مرکزی تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم استان مرکزی با همراهی خود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کمک شایانی در کاهش شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر کرده و تا این زمان در مهار این بیماری موفق بوده‌ایم.

آقازاده با اشاره به شهدای سلامت گفت: در حدود یک سالی که ویروس کرونا وارد کشور و استان ما شده لشکر سلامت ما بیش از 100 شهید در راه مبارزه با این بیماری در کنار چندین هزار ابتلا کادر درمان به بیماری کرونا در این راه تقدیم کرده اند.

وی عنوان کرد: بیماری کرونا صدمات بسیاری از جمله فوت بیش از 50 هزار نفر از هموطنان ما را در پی داشته است و از درگاه الهی شفای عاجل را برای همه این بیماران خواستار هستیم.

استاندار مرکزی افزود: در قرارگاه عملیاتی وزارت کشور تلاش های خوبی صورت گرفته و هر هفته شنبه ها بیش از 50 جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با حضور دبیر ستاد و همچنین وزیر کشور و دیگر مسئولان استانی و کشوری و روسای دانشگاه های علوم پزشکی و سربازان جبهه سلامت تشکیل شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: از رؤسای دانشگاه علوم پزشکی شهر اراک، ساوه و خمین که در این مسیر از هیچ تلاش و فداکاری دریغ نکردند تا شرایطی مناسب تر فراهم کنند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: در میانه جدال با بیماری کرونا با همین ایثار و مقاومت مردم و کادر درمان به ویژه پرستاران هر چه سریع تر با اقدامات شایسته مردم و مسئولان و توکل بر خدا تا پایان سال 99 سایه شوم این بیماری برچیده شود.

انتهای پیام/711/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار