کد خبر: ۱۴۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
نمایشگاه مجازی «شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم» از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن طراحی و برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، قهرمان ملی و چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم، از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، نمایشگاه مجازی «شهید سلیمانی، چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم» طراحی و در قالب گالری‌های متنوع ارائه شد.

این نمایشگاه مجازی شامل بیش از ۱۱۰ قطعه عکسی است که در سال گذشته و چند روز پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در اولین نمایشگاه عکس با عنوان «سردار سلیمانی؛ چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم» از سوی رایزنی فرهنگی تهیه و به صورت فیزیکی برپا شده بود.

در این نمایشگاه پس از ورود از طریق اینجا و فشردن دکمه ادامه و قبول، وارد نمایشگاه شده و امکان قدم زدن، تنظیم فاصله، حرکت در تالارها، بزرگنمایی، تنظیم کیفیت نمایشگاه در بخش ابزارها و ... وجود دارد.

 

 

همچنین در ادامه اجرای برنامه های رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، تهیه نماهنگ های ویژه این مناسبت، اینفوگرافیک زندگی شهید سلیمانی و برگزاری وبینار «معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار