کد خبر: ۱۵۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴
قیمت محصولات ایران خودرو با موعد تحویل دی ماه ۹۹ مشخص شد. ایران خودرو اعلام کرد پيش فروش «تارا» جديدترین محصول ایران خودرو از شنبه هفته آينده آغاز می‌شود. براین اساس قرار است این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شود.

قیمت کارخانه‌ای تارای ایران‌خودرو اعلام شد

دعوتنامه محصولات ایران خودرو با موعد تحویل دی ماه برای مشتریان صادر شده است و بر این اساس می توان گفت قیمت محصولات این گروه خودروسازی در دی ماه نسبت به سه ماهه سوم امسال بدون تغییر بوده است.

در همین رابطه ایران خودرو اعلام کرد پيش فروش «تارا» جديدترین محصول ایران خودرو از شنبه هفته آينده آغاز می‌شود. براین اساس قرار است این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شود.

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودروتا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده ای، این خودرو با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

نوع خودرو  قیمت خودرو
دنا با کروز کنترل ۱۴۹.۹۶۹.۰۰۰
۲۰۶ صندوقدار ۱۳۰.۸۷۲.۰۰۰
سمند LX ۱۱۶.۷۳۵.۰۰۰
سمند EF7 دوگانه سوز ۱۲۰.۹۳۲.۰۰۰
سمند EF7 بنزینی ۱۱۴.۹۶۲.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دستی با فرمان برقی ۱۵۹.۸۴۸.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۱۰.۱۱۱.۰۰۰
پارس LX ۱۲۶.۳۴۹.۰۰۰
پژو ۴۰۵ ۱۰۸.۰۶۱.۰۰۰
دنا پلاس ۱۶۶.۱۲۲.۰۰۰

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار