کد خبر: ۱۵۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
وقتی بانیان انعقاد قرارداد ویلموتس و فاجعه شکایت سرمربی سابق تیم ملی که ضرری هنگفت و غیرقابل جبران بر بدنه فوتبال کشور وارد کرده اند با اعتماد به نفس مثالزدنی در این انتخابات شرکت می کنند، علی کریمی چرا در این عرصه حاضر نشود؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال دیروز به پایان رسید و در نتیجه این افراد برای ریاست فدراسیون نام نویسی کردند؛

*حیدر بهاروند (نواب رئیس: شهاب الدین عزیزی خادم - منصور قنبرزاده و شهره موسوی)

*علی کریمی (نواب رئیس: مهدی مهدوی کیا - سعید دقیقی و فاطمه علیپور)

* شهاب‌الدین عزیزی‌خادم (نواب رئیس: منصور قنبرزاده - حیدر بهاروند و شهره موسوی)

*کیومرث هاشمی (نواب رئیس: غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و پریا شهریاری)

*مصطفی آجورلو (نواب رئیس: حسن نصر اصفهانی- سعید فتاحی و لیلا محمدیان)

*ستار عبدی پور (نواب رئیس -)

***

در این میان اما کاندیداتوری علی کریمی در انتخابات فوتبال همچنان برای بعضی ها محل سوال است و در این زمینه گفته می شود او با چه تجربه ای از مدیریت می خواهد بر کرسی ریاست تکیه بزند؟

این دوستان متاسفانه یک قاعده واضح را نادیده می گیرند؛ چرا که علی کریمی در نخستین مصاحبه اش پس از ثبت نام گفت فقط مرحله نخست حضورش در انتخابات که نام نویسی و تحویل مدارک است انجام شده و اصلا مشخص نیست تا چند روز آینده چه خبرهایی خواهیم شنید. تازه حتی اگر کار کریمی به حضور بی مشکل در انتخابات فدراسیون فوتبال بکشد، باز هم معلوم نیست اعضای مجمع چه برخوردی با این مسئله دارند؟ 

تجربه چند حضور ما در مجامع انتخاباتی فوتبال، بی برو برگرد ثابت می کند اعضای مجمع در ائتلافی از قبل برنامه ریزی شده به گزینه هایی که مسولیت مستقیم در همین فدراسیون را دارند رای می دهند! از دوران صفایی فراهانی این قاعده در فدراسیون فوتبال وجود داشت تا آخرین مجمع که مهدی تاج در آن حائز اکثریت آرا شد. بنابراین برای انتقاد از حضور کریمی، خیلی ها نباید عجله کنند و حداقل بابت این شهامتی که او نشان داده، کمی جانب انصاف را در نظر بگیرند.

اگر مدیران کارکشته و نخبه فوتبال کشور فرصتی برای حضور در این انتخابات داشتند، تردید نداریم حتی خود علی کریمی هم شیوه ای دیگر را در پیش می گرفت اما امروز صادقانه باید از منتقدان سوال کرد کریمی از کدامیک از این مدیرانی که در انتخابات ثبت نام کرده اند، کمتر است؟ یعنی آوازه، سوابق و کارنامه کریمی از نگاه آنها کمتر از همین کاندیداهاست که داعیه ریاست در فدراسیون فوتبال را دارند؟ کریمی قرار است از کدامیک از آنها در فوتبال، بدتر مدیریت کند؟

این سوال درباره افرادی که قبلا در همین فدراسیون مدیریت کرده اند هم وجود دارد؛ وقتی بانیان انعقاد قرارداد ویلموتس و فاجعه شکایت سرمربی سابق تیم ملی که ضرری هنگفت و غیرقابل جبران بر بدنه فوتبال کشور وارد کرده اند با اعتماد به نفس مثالزدنی در این انتخابات شرکت می کنند، علی کریمی چرا در این عرصه حاضر نشود و حرف های ما و شما را که سال ها در سینه حبس کرده ایم در مجمع فدراسیون فوتبال بر زبان نیاورد؟ این حضور و اصل اتفاقی که رخ داده را لطفا نادیده نگیرید و بابت آنچه فوتبال ایران به تاریخ خواهد سپرد اندکی تامل کنید...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار