کد خبر: ۱۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
تفاهم‌نامه همکاری میان مسئولان شرکت بیمه کوثر و کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران به‌منطور حمایت از جهادگران عرصه توسعه منعقد شد.

بیمه کوثر حامی جهادگران عرصه توسعه

علیرضا ملاحتی – گروه بانک و بیمه: تفاهم‌نامه همکاری میان مسئولان شرکت بیمه کوثر و کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران به‌منطور حمایت از جهادگران عرصه توسعه منعقد شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران، سازمان متخصصین و مدیران ایران و نیز جمعی از معاونان بیمه کوثر برگزار شد، مدیرعامل شرکت، گفت: این همکاری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی؛ شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها با ایجاد چرخه خدمات و تولید محصول آغاز شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از انعقاد قراردادهای استراتژیک در شرکت بیمه کوثر خبرداد و خاطرنشان‌کرد: این قراردادها به منظور استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌های صنعتی و علمی و نیز بهینه کردن این پتانسیل‌ها در سطح کشور منعقد می‌شود چرا که انسان سالم محور توسعه است و با ایجاد و توسعه کسب‌وکارها و توانمند‌ها مسیر توسعه کشور در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود.

وی این همکاری‌ها را الزامی راهبردی دانست و تصریح‌کرد: با آموزش سطح دانش، بینش و درک مردم افزایش می‌یابد و همچنین ارایه خدمات بیمه‌ای عاملی برای جلوگیری از عسر و حرج جامعه هدف در شرایط بحرانی است.

مدیرعامل بیمه کوثر درخصوص اهداف این تفاهم‌نامه بیان‌کرد: همکاری در زمینه شناسایی ریسک‌های حوادث کار و راه‌های جلوگیری و کاهش آن با استفاده از نتایج تحقیقات و تجربیات کارشناسان، شناسایی و استفاده از راه‌های نوین آموزش بیمه‌گذاران برای آشنایی با مسایل ناشی از حوادث منجر به خسارت‌های جانی و مالی و نیز آگاهی از تبعات رعایت نکردن نکات ایمنی و قوانین حفاظت فنی، ارتقا دانش بیمه‌ای در هنگام خرید بیمه‌نامه و اقدام‌های لازم در خصوص چگونگی دریافت خسارت، طراحی و معرفی بیمه‌‌نامه‌ها متناسب با نیاز پیمانکاران، متخصصان و مدیران، راه‌اندازی سامانه پاسخگویی جامعه هدف از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

رییس سازمان متخصصین و مدیران ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه این تفاهم‌نامه فعالیتی دانش‌محور میان افراد متخصص و شرکت بیمه کوثر در عرصه صنعت بیمه است، خاطرنشان‌کرد: با آموزش‌های مدیریت ریسک و بیمه و نیز ارایه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف موجبات آرامش‌خاطر کارکنان و کارفرمایان فراهم می‌شود.

دبیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران نیز در این مراسم گفت: این تفاهم‌نامه به منظور آموزش مدیریت ریسک حوادث ناشی از کار و حمایت بیمه‌ای از پیمانکاران، مدیران و متخصصان در راستای تحقق اهداف حمایت از جهش تولید منعقد شد.

برچسب ها: بیمه ، کوثر ، پیمانکار
نام:
ایمیل:
* نظر: