کد خبر: ۱۵۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
تعاونگران و تعاونی‌ها باید شرکت بیمه تعاون را متعلق به خود دانسته و از ظرفیت‌های این بیمه به عنوان ظرفیت‌های ملی استفاده کنند.

بیمه تعاون یک ظرفیت ملی برای همه تعاونی‌های کشور است

علیرضا ملاحتی – گروه بانک و بیمه: تعاونگران و تعاونی‌ها باید شرکت بیمه تعاون را متعلق به خود دانسته و از ظرفیت‌های این بیمه به عنوان ظرفیت‌های ملی استفاده کنند.

دکتر سیدمحمد کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه‌گران در دیدار با دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون از این شرکت به عنوان تنها شرکت تعاونی فعال در صنعت بیمه یاد کرد و گفت: مطابق با فرموده‌های مقام معظم رهبری و بنا بر اصل‌های ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی باید نگاه ها به سمت غیردولتی و نیز با تمرکز بر تعاونی‌ها حرکت کند.

کریمی ابراز امیدواری کرد: با تلاش مدیران بیمه تعاون امیدوارم شاهد رشد بیشتر پورتفوی این شرکت باشیم و جایگاه مطلوب‌تری در صنعت بیمه به دست بیاورد.

دبیر کل سندیکای بیمه گران افزود: بیمه تعاون برای نخستین بار رشته حمایت از مشاغلی که در اثر کرونا توسط دولت تعطیل شوند را راه اندازی کرد و هم اکنون این امکان وجود دارد که واحدهای کسب و کار اعم از خرد و کلان به این شرکت رجوع کرده و از خدمات بیمه تعاون در زمان تعطیلی مشاغل به دلیل پاندمی و اپیدمی استفاده کنند.

وی همچنین گفت: با توجه به نقش ویژه مدیریت در موفقیت شرکت‌های بیمه‌ای، به عنوان دبیرکل سندیکا و تشکل‌های بیمه‌ای معتقدم بیمه تعاون دارای نمره‌ای بالا در این زمینه است.

رئیس کل اسبق بیمه مرکزی جمهوری اسلامی با اشاره با فعالیت منسجم شرکت‌های بیمه‌ای در بخش درمان در شرایط کنونی کشور گفت: شرکت‌های بیمه‌ای با فعالیت‌های خود توانستند به نوعی پشتیبان اقتصاد کشور نیز باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: