کد خبر: ۱۵۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون اظهار داشت: این شرکت طی چهار سال فعالیت زیرساخت های مهمی را برای انجام فعالیت‌های کارگزاری انواع بیمه‌نامه‌ها فراهم نموده است.

شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون از سامانه صدور بیمه نامه رونمایی کرد

علیرضا ملاحتی – گروه بانک و بیمه: شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون در حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون، از سامانه صدور بیمه نامه به آدرس ttbimeh.com رونمایی کرد.

حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون اظهار داشت: این شرکت طی چهار سال فعالیت زیرساخت های مهمی را برای انجام فعالیت‌های کارگزاری انواع بیمه‌نامه‌ها فراهم نموده است.

مهدیان راه اندازی سامانه استعلام و خرید آنلاین بیمه را خدمتی ارزنده از شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون عنوان نمود و گفت: این سامانه قدرت انتخاب میان 28 برند مطرح بیمه ای را فراهم می سازد و مشتری در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه به نشانی ttbimeh.comمی تواند نسبت به مقایسه بیمه نامه مد نظر خود اقدام نموده و مطابق سلیقه خود، بیمه نامه را انتخاب نمایند و پس از ثبت سفارش ، هماهنگی لازم جهت دریافت نسخه فیزیکی بیمه نامه را انجام دهند

وی افزود: مشتریان بانک توسعه تعاون به ویژه تعاونگران جهت اطمینان بخشی فعالیت های اقتصادی متقاضی دریافت پوشش های بیمه ای تسهیلات، اموال، دارایی‌ها و جریان‌های نقدی خود، می باشند و همچنین بانک نیز برای انجام فعالیت های بانکی نیاز به صدور بیمه نامه های متنوعی از قبیل بیمه تسهیلات ، بیمه اموال و بیمه‌های درمان کارکنان می باشد و حضور شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون موجب تسهیل و تسریع در صدور بیمه نامه‌های مورد نظر مشتریان می باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در قالب رییس مجمع عمومی سالیانه شرکت سخن می گفت افزود: انتظار مدیران ارشد مطابق برنامه راهبردی شرکت دستیابی به رشدهای جهشی در میزان صدور بیمه نامه های متنوع می‌باشد و وجود بازاری مناسب ، متشکل از جامعه تعاون، کارآفرینان و عموم مشتریان بانک می‌تواند به تحقق این اهداف و توسعه فعالیت ها کمک کند.

وی اخذ وضعیت مطلوب صورت های مالی و عملیاتی مطابق گزارش حسابرس مستقل و بازرسی قانونی را مهم برشمرد و گفت: عملکرد حرفه ای مطابق استانداردهای مالی و حسابداری به ارزش فعالیت توسعه ای شرکت می افزاید.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه خاطرنشان کرد : شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون میز خدمت را در شعب سراسر کشور گسترانیده است و شعب این امکان را در اختیار دارند نسبت به تامین بیمه نامه مورد نیاز مشتریان اقدام نمایند و انتظار این است استانها و شعب در این امر مهم احساس وظیفه نموده و در ارائه این خدمت مناسب در پیشخوان خدمات به مشتریان اهتمام داشته باشند ..

امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره نیز در ادامه این جلسه گفت: مکانیزمی جهت تقویت مشارکت شعب در صدور بیمه نامه ها تعبیه گردیده است و بر اساس آن، شعب که سطح تعامل بالاتری با شرکت کارگزاری بیمه داشته باشند مورد تشویق واقع می شوند.

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون حضور شرکت را موجب اطمینان از بابت پوشش دهی کامل بیمه ای و اصالت و کفایت بیمه نامه ها دانست و گفت: فعالیت شرکت موجب پوشش ریسک ذینفعان و دست اندرکاران بانک توسعه تعاون و بخش تعاون می‌شود.

اکبر نجفی مدیر عامل شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون گفت: تدابیر و اقدامات متنوعی در حوزه ایجاد زیرساخت، آموزش توجیهی و معرفی خدمات به همه شعب سراسر کشور و استقرار نماینده در استانها صورت پذیرفته است و امکان صدور انواع بیمه نامه ها شرکت های مختلف با شرایط مناسب فراهم است.

در این جلسه رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، اسماعیل فرهادی ، ناصر شاهسونی و محمد صادق درویشی اعضای هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون مطالب مهمی را در خصوص عملکرد شرکت و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

برچسب ها: توسعه تعاون ، بیمه ، بانک
نام:
ایمیل:
* نظر: