کد خبر: ۱۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: محورهای کوهستانی خوش‌ییلاق و توسکستان به استان سمنان به علت بارش شدید برف و کولاک به صورت کامل مسدود شده است.

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  با اشاره به بارش برف در همه محورهای کوهستانی استان اظهارداشت: محورهای کوهستانی خوش‌ییلاق و توسکستان به استان سمنان به علت بارش شدید برف و کولاک به صورت کامل مسدود شده است.

وی افزود: محور استان گلستان به مازندران باز است و محور پارک ملی گلستان با تلاش گروه‌های راهداری نیز فعلا باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: هم‌اکنون 30 گروه راهداری در راه‌های استان گلستان مشغول و در حال برفروبی و نمک‌پاشی هستند.

جاده 4 روستای کوهستانی و محروم شهرستان گالیکش مسدود شد

فرماندار گالیکش هم گفت: بر اثر بارش برف سنگین شب گذشته 4 روستای کوهستانی و محروم شهرستان گالیکش در محاصره برف قرار داشته و راه ارتباطی آنان با مرکز شهرستان قطع است.

وی گفت: از نخستین ساعات صبح امروز تلاش برای بازگشائی محور اصلی جاده بین المللی گالیکش به سمت بجنورد بازگشایی شده و تردد امکان‌پذیر است.

احمد تجری افزود: راه کوهستانی گالیکش به سمت فارسیان فرنگ و منطقه کالپوش از استان سمنان نیز با تلاش راهداری بازگشایی شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: علت اصلی اینکه در مواقع بارش برف بازگشایی راه‌های کوهستانی این شهرستان به موقع بازگشائی نمی‌شود و با تاّخیر بازگشائی چند روزه مواجه هستیم فقدان اداره مستقل راه، مسکن و شهرسازی، همچنین نداشتن راهدارخانه در مسیر جاده استراتژیکی گالیکش به سمت فارسیان فرنگ و حسین آباد کالپوش از استان سمنان و کمبود گریدر و ماشین نمک‌پاش است.

تجری گفت: تلاش برای بازگشایی راه‌های کوهستانی کندسکوه، سیجان، قوشه چشمه و منجلو توسط اداره راهداری شهرستان همچنان ادامه دارد.

 تعطیلی مدارس شهرستان‌های کلاله و آزادشهر 

همچنین به علت بارش برف و یخ زدگی معابر شهرستان و بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران کلاله، همه مدارس این شهرستان در روز شنبه 23 اسفندماه تعطیل اعلام شد.

در پی بارش شدید برف، امروز شنبه 23 اسفند99 با تصمیم ستاد مدیریت بحران، کلیه مدارس شهرستان آزادشهر در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/581/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار