کد خبر: ۱۵۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲



دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» از ورود یک تیم اماراتی به بغداد برای مدیریت دستگاه اطلاعاتی عراق خبر داد.
« قیس خزعلی» طی توئیتی نوشت: براساس آنچه منابع موثق درباره آمدن یک تیم امنیتی اماراتی برای اداره سرویس اطلاعاتی عراق سخن می‌گویند، سؤالاتی مطرح می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: آیا عراق به این درجه از ضعف رسیده است که به این شکل، به حراج برود؟ آیا انتقال ۳۰۰ پرسنل از سرویس اطلاعات به گمرکات مرزی، ارتباطی با آمدن این تیم دارد؟ آیا این طور نیست که هر بار که اماراتی‌ها وارد جایی شده‌اند، آنجا را خراب کرده‌اند،کاری که با یمن و لیبی کرده‌اند؟
خزعلی در ادامه نوشت: حجم توطئه‌ای که علیه عراق چیده شده، چقدر است، چقدر اقدامات برای انجام این توطئه‌ها در دوره اخیر سرعت یافته است و چقدر مجریان توطئه، گستاخ هستند، دلیل سکوت و بی‌تفاوتی در قبال این موضوع را نمی‌دانم. آنچه از مدت‌ها قبل در حال اتفاق افتادن است، گفته می‌شود که خطرناک بوده و آینده کشور را تهدید می‌کند.
حمله به کاروان نظامی آمریکا
منابع خبری در عراق از هدف قرار گرفتن یک کاروان نظامی دیگر آمریکا در استان بابل خبر دادند. به گزارش فارس، این حمله صبح دیروز
اتفاق افتاد.
این کاروان با شلیک غیرمستقیم هدف قرار گرفته و گروه موسوم به «اصحاب الکهف» طی بیانیه‌ای، مسئولیت آن را به عهده گرفته است.
بر اساس بیانیه‌ای که اصحاب الکهف منتشر کرده است، این حمله با بسته‌های انفجاری از پیش کاشته شده در مسیر کاروان نظامیان آمریکایی در منطقه
« الشوملی» صورت گرفت.
در حال حاضر حمله به نظامیان آمریکایی، تقریبا هر روز اتفاق می‌افتد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار