کد خبر: ۱۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۸ بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی است؛ در مجموع ۴۵۸ بیمار در بوشهر بستری هستند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۹۳ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌ که از این تعداد ۷۴ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: ۵۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: متأسفانه امروز ۸ مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، ۶ آقا با ۸۸، ۸۷، ۸۳، ۷۳، ۵۵ و ۵۰ سال سن باسابقه بیماری قلبی، ریوی، سرطان، فشارخون و دیابت ۲ خانم با ۶۶ و ۲۲ سال سن باسابقه بیماری دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری تصریح کرد: با توجه به ثابت بودن تعداد موارد بستری ولی استان هنوز در پیک چهارم قرار دارد و باید دورهمی‌ها و نشست‌های سازمانی را تعطیل کرده و در این شرایط خطر مراقب جان خود و عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار