کد خبر: ۱۶۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
گروه استان‌ها - فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند قایق حامل مواد مخدر با ۶۰۰ کیلوگرم تریاک در بندر کنگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر کنگان ، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در کنگان از رصد و پایش تمام نقاط ساحلی استان بوشهر با تلاش دریابانی و مرزبانی استان خبر داد و اظهار داشت: برای جلوگیری از هرگونه ناامنی و جابه‌جایی قاچاق کالا و مواد مخدر تمام سواحل و خلیج‌فارس در محدوده استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی قرار دارد.

وی از توقیف شناور حامل مواد مخدر در بندر کنگان خبر داد و بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر که حامل 600 کیلوگرم تریاک بود در حوزه دریای کنگان، توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در این عملیات از انتقال مواد مخدر به ساحل و کشور جلوگیری شد خاطر نشان کرد: در این راستا یک شناور که اقدام به حمل این محموله کرده بودند به همراه 200 لیتر سوخت توقیف و یک نفر متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

رضایی‌نژاد با قدردانی از همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان و مرزداران دریایی در استان بوشهر تصریح کرد: مردم ساحل‌نشین و مرزدار خلیج‌فارس در استان بوشهر با همکاری و تعامل دریابانان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی هستند که مشارکت آنان درخور تحسین است.

وی، ضمن قدردانی از همکاری فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، مرزنشینان و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بیان کرد: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع خواهند کرد.

انتهای پیام/190/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار