کد خبر: ۱۶۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
معاون پشتیبانی و امور اداری جمعیت هلال احمر کردستان گفت: آزمون استخدامی تکنسین دارویی داروخانه جمعیت هلال‌احمر کردستان برگزار شد.

واضع کریمی در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  آزمون استخدامی تکنسین دارویی داروخانه کردستان با حضور ۶۶ نفر از داوطلبان شرکت کننده برگزار شد. 

وی خاطرنشان کرد: مرحله نخست این آزمون در فاز اجرایی ثبت‌نام از داوطلبان استخدامی در آزمون تکنسین دارویی مطابق اعلام ظرفیت‌های صورت گرفته از تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت پایان پذیرفت.

 معاون پشتیبانی و امور اداری جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: در این فاصله ثبت‌نام داوطلبان از طریق آدرس اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفت و پس از بررسی مدارک، ثبت نام قطعی ۸۰ نفر جهت شرکت در آزمون به ثبت رسید.

کریمی بیان داشت: در پذیرش نهایی ۴۵ درصد نمره به آزمون مرحله اول (کتبی) اختصاص یافته و افرادی که ۳۰ امتیاز را کسب نمایند به مرحله دوم  آزمون عملی راه خواهند یافت.

معاون پشتیبانی و امور اداری جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در آزمون مرحله اول در مجموع ۹ نفر یعنی سه برابر ظرفیت به مرحله دوم آزمون عملی و بعد مصاحبه راه خواهند یافت که در آخر پس از طی مراحل گزینش، ۳ نفر جذب خواهند شد.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار