کد خبر: ۱۶۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
گروه استان‌ها - فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه قدس سپاه دنبال حل علمی نظام مسائل سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، سردار محمد کرمی صبح امروز در اولین همایش «مردم، امنیت پایدار و پیشرفت» که با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان، علما، ریش‌سفیدان، معتمدان و سران طوایف استان سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدایی که رفتند تا امروز امنیت پایدار در ایران اسلامی برقرار شود را گرامی می‌داریم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: این همایش بر اساس سیر علمی و تخصصی اجرا شده و تلاش کردیم در این همایش با شناخت نظام مسائل استان راه حل علمی و اساسی آنها را تعیین کنیم تا با تکیه بر روش‌هایی علمی و دقیق مشکلات استان را حل کنیم.

وی بیان کرد: تحول فکری و بارش فکری در کنار استفاده از ظرفیت همه مجموعه‌های استان در راستای حل علمی و دقیق مشکلات موجود در اولویت قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

سردار  کرمی تاکید کرد: نیروی انسانی پای کار، مرزهای آبی و خاکی، دام و ... همه ظرفیت‌هایی است که در صورت توجه ویژه و تکیه بر نگاه دانش بنیان امکان حل مشکلات استان را فراهم می‌کند و این همایش مقدمه‌ای برای پیشروی در این مسیر است.

انتهای پیام/391/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار