کد خبر: ۱۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه تجمع انتخاباتی در فضای سربسته ممنوع است گفت: ۵۰ نقطه برای تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان با بیان اینکه ملایر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند است اظهار کرد: تمام هم و غم مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان رعایت مر قانون؛ بی‌طرفی کامل و تشویق مردم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه تعدد ایجاد ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری خارج از رینگ مرکزی شهر بلامانع است و غیر از شهر ملایر در هر نقطه‌ای ایجاد ستاد انتخاباتی مانعی ندارد گفت: برای شوراهای اسلامی شهر نیز هر داوطلب شورای اسلامی شهر بر اساس منطقه شهرداری، مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی است و تعدد ستاد برای شوراهای اسلامی شهر ممنوع است.

فرماندار شهرستان ملایر گفت: ۵۰ نقطه برای تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پیش‌بینی شده که با همکاری و هماهنگی شهرداری ملایر، در موعد قانونی تبلیغات بنرهای متحدالشکلی در این نقاط نصب خواهد شد.

وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات استفاده می شود و هر اداره و ارگانی موظف است نیروها، امکانات و خودروهای مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان و بخش‌های تابعه قرار دهد.

ولدی گفت: نمایندگان فرماندار و بخشداران که برای شعب اخذ رای انتخاب می‌شوند، باید متعهد، شجاع، کاردان و مسلط به امور و متدین باشند و ضمن اطلاع کامل از قانون انتخابات، حفظ بی طرفی کامل، مر قانون را به نحو احسن رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بخشداران موظف هستند اخبار و اطلاعات و فعالیت ستادهای تبلیغاتی را در سطح بخش‌های تابعه رصد و نسبت به مستندسازی فعالیت های خود اقدام کنند اظهار کرد: هرگونه توهین به دولت و داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار ملایر گفت: بخشداران بخش های تابعه ملایر وظایف محوله خود را همچون ارائه گزارش فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به کمیته اطلاع‌رسانی، رصد گزارش‌های تخلفاتی انتخابات در سطح بخشها، نظارت و بازدید از آمادگی شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌ها، تامین و تجهیز نیروها و خودروهای مورد نیاز و تعرفه‌های اخذ رای و صرفه‌جویی در هزینه ها را با دقت نظر انجام دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، اولویت مهم ما و تمامی مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان حفظ سلامت مردم است تأکید کرد: هرگونه تجمع انتخاباتی در فضای سربسته ممنوع است و هرگونه فعالیت و تجمعی در فضای باز نیز باید طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا انجام شود.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار