کد خبر: ۱۶۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهر سنندج در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد و در صورت بی‌تفاوتی مردم پیک پنجم کرونا به پیک چهارم وصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزین رضاعی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر چهار شهر استان زرد و بقیه شهرها نارنجی هستند اما شهر سنندج در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد.

وی بیان کرد: نباید از طرف مردم و مسئولان پدیده کرونا در استان به ویژه سنندج عادی انگاری شود چرا که اگر وضع به همین منوال پیش برود پیک پنجم به پیک چهارم وصل خواهد شد.

وی بیان کرد: پیک چهارم هنوز پست سر گذاشته نشده است و به دلیلسابقه ای که در سنندج داریم براساس تعداد مبتلایان وضعیت سنندج شکننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه اخیرا در یکی از پارک‌های سنندج تجمعی برگزار شد که تعداد زیادی بدون رعایت پروتکل‌ها برای یک حرکت ورزشی جمع شدند، اعلام کرد: به شدت از مسئولانی که در این زمینه قصور کردند گله مندیم و از مردم و مسئولان خواهشمندیم خطر را رفع شده فرض نکنند.

رضاعی اضافه کرد: این تجمعات علوم پزشکی را دچار نگرانی می‌کند چرا که آسیب آن 10 الی 15 روز دیگر مشاهد می‌شود.

وی از مردم درخواست کرد: همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تا قطعه زنجیره کرونا کادر بهداشت و درمان استان را یاری کنند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در 24 ساعت گذشته 62 بیمار جدید به آمار مبتلایان کرونا در استان افزوده شد و در حال حاضر 320 بیمار مبتلا نیز در بیمارستات‌های استان بستری هستند که از این تعداد 42 مورد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر هستند.

انتهای پیام/2330/72

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار