کد خبر: ۱۶۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
گروه استان‌ها - امام جمعه سنندج گفت: انتخابات نشان مردم‌سالاری است که مشارکت حداکثری آنان در انتخابات نشان از حفظ انقلاب و ارزش خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامیر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب، اظهار داشت: دفاع، شرف، عزت، کرامت و آنچه که بزرگی و اوج است از دنیا به دست می‌آید و این دنیا خانه صداقت است برای کسان که صادق باشند و در این نیا فهم داشته باشند.

 وی افزود: این دنیا خانه به دست آوردن توشه برای قیامت است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج باذکر اینکه این دنیا عبادتگاه فرشتگان الهی و انبیاء الهی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم در این دنیا شایسته‌سالاری را کسب کنیم باید به خلق خدمت کنیم.

وی علم را با مهارت و همراه تولید مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: علم  رودخانه‌ای است که جاری بوده و همه جا را می‌گیرد به همین خاطر مدیران باید با علمی که دارند، امانت‌دار و دلسوز بوده و همچون رودخانه‌ای در جامعه جاری باشند.

ماموستا رستمی بهره‌مندی مردم از ازرش‌آفرینی مدیران را دیگر دستاورد شایسته‌سالاری دانست و گفت: برخورداری از ایثار و فداکاری در قبال دیگران، برخورداری از عطوفت و مهربانی با ارباب رجوع، برخورداری از اخلاق و متنانت و احساس مسئولیت دیگر ویژگی‌هایی است که مدیران باید در کنار شناختن وظایف، صداقت و عمل به وعده‌‌هایی که می‌دهند مورد توجه قرار گیرد.

وی به مقوله برگزاری انتخابات گریز زد و خاطرنشان کرد: انتخابات نشان مردم‌سالاری است که مشارکت حداکثری آنان در انتخابات نشان از حفظ انقلاب و ارزش خون شهدا است.

امام جمعه سنندج با ذکر اینکه فردی که انتخاب می‌شود باید آینده‌نگر باشد، گفت: آینده‌نگری در امور نیمی از زندگی بشریت است.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت جدید یک دولت با توسعه، آبادانی، رفع نیازهای مردم و اشتغال جوانان پای کار آید، یادآور شد: تمامی آحاد مردم در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/483/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار