کد خبر: ۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران خبر داد:
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت:‌ قیمت هر کیلوگرم دام زنده 11 تا 11 هزار و 500 تومان است که البته این قیمت ممکن است تا روز عید قربان به دلایل مختلف تغییر کند و با توجه به اینکه دام از سایر شهرستان ها به تهران آورده می‌شود احتمالا کمی کاهش قیمت خواهیم داشت.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛ علی اصغر ملکی اظهار کرد: حدود 60 هزار رأس دام زنده از گوسفندان عشایری و روستایی برای عید قربان جمع آوری شدند.
 
وی با بیان اینکه برای ایام عید قربان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا کمبود دامی نداشته باشیم، گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار در جایگاه‌های ویژه ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اند، دام زنده عرضه می‌کنند و دامپزشکان در آن محل حضور دارند و دام ها تحت نظر دامپزشک دارای صلاحیت، مورد معاینه قرار می‌گیرند و کاملا بهداشتی کار ذبح آن‌ها انجام می‌شود.
 
ملکی یادآور شد: غیر از جایگاه‌هایی که برای عید قربان در نظر گرفته شده، سه جایگاه وجود دارند که همه روزه آماده سرویس‌دهی و فروش دام هستند که این جایگاه‌ها شامل احمدآباد مستوفی، خیابان خاوران و تهرانپارس می‌شود.
 
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه با برنامه ریزی مناسب می‌توانیم از افزایش قیمت گوشت در شش ماهه دوم سال جلوگیری کنیم، گفت: به مسئولان توصیه می‌کنیم از همین امروز به فکر تامین نهاده‌های دامی برای شش ماهه دوم سال باشند چون از اواخر تابستان و اوایل پاییز، دامدار دامش را به روستا و جایگاه‌های مخصوص می‌برد؛ بنابراین به نهاده‌های دامی نیاز دارد.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت ، دام ، عید قربان
نام:
ایمیل:
* نظر: