کد خبر: ۱۶۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: زندانبانی اسلامی پایه و اساس دینی دارد و برنامه‌های اصلاح و تربیت بر گرفته از آموزه‌های دینی و مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراد فتحی در مراسم سالروز رحلت ملکوتی امام راحل(ره) در جمع مددجویان زندان مرکزی سنندج اظهار کرد: توجه خاص و ویژه به آرمان‌های امام راحل و انقلاب وظیفه تک تک ما است.

 وی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل در سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب با برگزاری مراسم‌های مرتبط در زندان‌های استان، با اشاره به گفته‌های تاریخی امام راحل مبنی بر وجه تمایز بی‌نظیر انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها و مردمی بودن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مدیرکل زندان‌های کردستان اظهار کرد: زندانبانی اسلامی پایه و اساس دینی دارد و برنامه‌های اصلاح و تربیت بر گرفته از آموزه‌های دینی و مذهبی است و  همچنین جنبه اجتماعی اسلامی است که این مهم مدیون دیدگاه ارزشمند حضرت امام در بعد اجتماعی اسلام است.

 فتحی با تاکید بر ارتقاء دانش و فناوری که از تاکیدات موکد مقام معظم رهبری است عنوان کرد: بهره‌گیری از دانش اسلامی و توجه ویژه به اصول اسلامی انقلاب که برگرفته از دیدگاه‌های توحیدی و انسانی حضرت امام با این جمله تاریخی «زندانها را به دانشگاه تبدیل کنید»، الهام گرفته است،  زندانبانی امروز را به سمت آموزشگاه نیکی‌ها که از اهداف ارزشمند ریاست سازمان زندان‌هاست هدایت و سوق داده است.
 
حجت‌الاسلام درویشی، نماینده مقام معظم رهبری در صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام پیش رو با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و رهبری راهنمای کبیر انقلاب گفت: عظمت و شکوه امروز ایران اسلامی ما مدیون ایثار و فداکاری حضرت امام بود که نهال انقلاب را  به درخت تنومند جمهوری اسلامی در منطقه و جهان تبدیل کردند.

مدیحه سرائی و نوحه‌خوانی در سوگ کوچ معمار انقلاب توسط مددجویان بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار