کد خبر: ۱۶۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
مدافع اسبق تیم ملی در گفتگو با خبرورزشی:
رضا حسن زاده مدافع اسبق تیم ملی گفت: این درست است که تیم ملی در خط حمله از مهاجمان قهاری بهره می‌برد اما در خط دفاعی نیز بازیکنانی چون مجید حسینی، پورعلی گنجی و ... داریم که بسیار با تجربه عمل می‌کنند.

خبر ورزشی - رضا حسن زاده که به همراه تیم ملی قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را تجربه کرده است به خبرورزشی گفت: بحرین و عراق قویترین رقبای ما در این گروه هستند. عراق خیلی تاکتیکی تر و تکنیکی تر از بحرین فوتبال بازی می کند و بازیکنان این تیم خوب می جنگند اما به نظر من به اندازه فوتبالیست‌های ایرانی خلاق و با استعداد نیستند.

وی اضافه کرد: بحرینی‌ها هر زمان داخل زمین کم بیاورند شروع به حاشیه سازی می کنند و می خواهند با بر هم زدن اعصاب بازیکنان ایران آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

مدافع اسبق تیم ملی گفت: سخت ترین بازی ما در مقابل بحرین خواهد برد و شک نکنید اگر این تیم را در منامه شکست دهیم با خیال راحت خودمان را آماده بازی با عراق خواهیم کرد. ما در بازی‌های دور رفت شرایط بحرانی داشتیم و ویلموتس به نوعی تیم را به هم ریخته بود اما حالا همه بازیکنان هم قسم شدند جبران مافات کرده و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند.

حسن‌زاده گفت: کادر فنی کم حاشیه و خوبی داریم و بچه ها نیز از لحاظ روحی و روانی آرامش پیدا کرده‌اند و به امید خدا مردم را شاد خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار