کد خبر: ۱۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در استان اردبیل گفت: اقتدار، قاطعیت و اعتماد مردمی از جمله ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی است

سید حامد عاملی عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد همیاران آیت الله رئیسی در اردبیل، اظهار کرد: اقتدار، قاطعیت و اعتماد مردمی از جمله ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی است و طبیعتا برای مبارزه با فساد و اشرافی‌گری نیز اقتدار و اعتماد مردمی جزو اصلی‌ترین نیازها است.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی با دو هدف عمده وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده است که اولین هدف مبارزه با فساد و زنجیره‌ای از اشرافی‌گری سیاسی و باندهایی که صرفا حاکمیت را نفع خود مصادره می‌کنند، بوده است.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در استان اردبیل تصریح کرد: بروز چنین موضوعاتی در حاکمیت سبب تغییر دیدگاه مردم می‌شود و این افراد آبرو و حیثیت نظام را برای به دست آوردن منافع شخصی خود هزینه می‌کنند و آیت‌الله رئیسی دارای ویژگی‌های لازم برای ایستادگی در مقابل این آفت درونی است.

عاملی عنوان کرد: دومین هدف از ورود آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات بحث تحول‌گرایی است و برای رفع مشکلات موجود در کشور نیازمند تحول و تغییر شیوه‌ها و روش‌های گذشته هستیم و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

 

وی ادامه داد: ناراحتی کنونی مردم از وضع کنونی نشان‌دهنده آن است که ساختارهای دولتی موجود برای رفع مشکلات ناکارآمد بوده و لذا نیازمند تحول هستیم و از این رو مبنای تحول‌خواهی یکی از برنامه‌های مهم آیت‌الله رئیسی است.

عاملی گفت: امیدواریم که با روی کارآمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به عنوان یک دولت انقلابی، فاصله نظام با مردم کم شده و با تحول در ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، اداری و... شاهد رشد و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

مبارزه با فساد و بی‌عدالتی از اولویت‌های اصلی رئیس جمهور آتی باشد

محمدعلی پهناور، رئیس ستاد همیاران سیدابراهیم رئیسی در استان اردبیل اظهار کرد: در کنار مشکلات و مسائل اقتصادی یکی از مهم‌ترین موضوع و نارضایتی‌های مردم از وجود تبعیض، رانت و فساد و عدم اجرای عدالت در جامعه بوده و تداوم این موضوع در جامعه سبب آسیب به سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌شود و لذا مبارزه با فساد و بی‌عدالتی نیز باید جزو محور‌های اصلی رئیس‌جمهور آتی باشد.

وی به ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آیت‌الله رئیسی طبق عملکرد گذشته خود و سوابق کاری در حوزه‌های مختلف همواره نشان داده که واقعا به تحول اعتقاد داشته و در مبارزه با فساد و رانت هیچ‌گونه تعارف و مماشاتی ندارد و این موضوع اساس تمامی فعالیت‌های وی بوده است.

صداقت و راستگویی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی است

وی ادامه داد: همین امر سبب سالم‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی می‌شود و در کنار آن صداقت و راستگویی با مردم از دیگر ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی است و همواره سعی داشته با مردم صادق باشد.

پهناور گفت: انتخابات فرصتی است تا همه مردم بتوانند در تعیین سرنوشت و آینده کشور خود تاثیرگذار باشند و چنانچه انتخاب اصلح منجر به رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های مردم می‌شود انتخاب غیر اصلح نیز تاثیر مستقیمی بر روی زندگی مردم خواهد داشت و لذا باید با مشارکت حداکثری در انتخابات و رای به فرد اصلح زمینه رشد و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم سازیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار