کد خبر: ۱۷۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
حقوق بشر، کلید واژه جنایات آمریکا/ نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛
آیت‌الله حاج ابوالقاسم دولابی گفت: هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات آمریکا است.

هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای بازخوانی جنایات آمریکابه گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی به مناسبت هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت:  شهدای هفتم تیر بزرگترین سند بر جنایت‌پیشگی حقوق بشر  آمریکایی هستند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هفته  افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای بازخوانی  جنایات آمریکا است، گفت: آمریکا به بهانه تامین امنیت، آرامش و نظم مردم سایر کشورها را از بین می‌برد.

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین (ع) و سید الشهدا جان و مال خود را فدای مردم کردند، بیان کرد: این در حالی است که جریان یزیدی همواره به دنبال رسیدن به منافع خود است.

آیت‌الله دولابی با اشاره به اینکه به بهانه حقوق بشر آمریکایی مردم کشورهای محروم و مستضعف جهان با بمب‌های آمریکایی نابود می‌کنند، ادامه داد: این کشور در حالی که بیانیه حقوق بشر را به تصویب می‌رساند اما کاری با تضییع حقوق مردم عربستان به دلیل دریافت بودجه از آنها انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: منطق این کشورها به نحوی است که در حالی که بیشترین تعداد کلاهک هسته‌ای در اختیار اسرائیل است اما جمهوری اسلامی حق استفاده از انرژی پاک هسته‌ای را ندارد.

وی با اشاره به اینکه سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، بمباران شیمیایی سردشت، انهدام هواپیمای مسافربری ایران و ... تنها نمونه کوچکی از جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران است، ادامه داد: جمهوری اسلامی و جریان مقاومت دفاع حقیقی از حقوق بشر را به نمایش گذاشته‌اند.

آیت‌الله دولابی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مدافع حقیقی بشریت بود، افزود: ایشان اسوه و الگوی جریان مقاومت در ادامه مسیر امیرالمومین(ع) و سید الشهدا (ع) هستند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم ایران از حداقل ترین حقوق خود به دلیل ایستادگی در مقابل زیاده خواهی آمریکا محروم مانده‌اند، گف: از دولت جدید درخواست و مطالبه داریم همواره به فکر مردم بوده و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار