کد خبر: ۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:
تابش گفت: بنیاد مسکن اعلام آمادگی کامل برای ساخت مسکن کم‌درآمد‌ها و استیجاری کرده است ولی تاکنون از وزارت راه و شهرسازی هیچ امکاناتی ارائه نشده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح جامع مسکن در وزارت راه و شهرسازی تهیه شده است گفت: این طرح در مرحله مطالعه توسط مشاوران قرار دارد.
 
وی در ادامه افزود: پس از مطالعه طرح جامع مسکن، این طرح توسط دستگاه‌های تابع  مطالعه می‌شود و پس از ارائه نظریات دقیق رونمایی می‌شود.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: طی چند روز گذشته جلسه‌ای برای ارائه نظریات مختلف نسبت به طرح جامع مسکن برگزار شد و نتایج آن به معاون مسکن و وزارت راه و شهرسازی ارائه شد.
 
تابش در ادامه توضیح داد: منابع مالی طرح جامع مسکن در اختیار  وزارت اقتصاد و دارایی قرار می‌گیرد تا منابع مالی آن در بودجه سال آینده برنامه‌ ریزی شود.
 
وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن اعلام آمادگی برای ساخت مسکن کم درآمد‌ها، ملکی و استیجاری را کرده است گفت: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی نظر خود را برای طرح بنیاد مسکن اعلام نکرده است.
 
تابش در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی برای طرح جامع مسکن هیچ امکانات و هیچ منابع مالی را در اختیار بنیاد مسکن قرار نداده است.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، کم درآمد ، توسعه
نام:
ایمیل:
* نظر: