کد خبر: ۲۳۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
بازار ارزهای دیجیتال سالهای اخیر مخاطبان و طرفداران بسیاری را جذب کرده که با چالشهای فراوانی نیز مواجه بوده و هست. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد. یکی از این راه‌ها، معامله‌گری در بازارهای مالی مانند ارزهای دیجیتال است.

آموزش رمز ارزها به ایرانیان، گامی در جهت توسعه اقتصادی

آیلین سیروس: بازار ارزهای دیجیتال سالهای اخیر مخاطبان و طرفداران بسیاری را جذب کرده که با چالشهای فراوانی نیز مواجه بوده و هست. امید فدوی، یکی از فعالان حوزه ارز دیجیتال است که در سال 1392 به دنیای کسب و کار آنلاین وارد شده و با یادگیری و کسب تجربه، در طول 5 سال، خود را برای آموزش و انتقال تجربیاتش به دیگران آماده کرده است؛ در این راستا، وبسایت امید فدوی را راه اندازی کرده تا دسترسی عموم مردم به خدماتش را ساده تر کند. گفتگوی تجارت آنلاین با امید فدوی برای شناخت بیشتر با مسیر حرکت او و چالش هایش انجام شده است که از نظر می گذرد.

خودتان را معرفی و بگویید چه شد که وارد حوزه ارزهای دیجیتال شدید؟

 امید فدوی، کارآفرین و مدرس حوزه ارزهای دیجیتال هستم که از سال ۱۳۹۲ در فضای آنلاین و کسب و کار ایران حضور دارم. در این مدت تجربه‌های زیادی کسب کردم و سعی و خطاها، شکست‌ها و یادگیری از اشتباهات دیگران باعث شد به این نتیجه برسم که می‌توانم با انتقال آنها به دیگران، کمک کنم تا مسیر موفقیت سریع‌تر طی شود. به همین دلیل وبسایت امید فدوی در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی و به محلی برای انتشار اخبار، مطالب رایگان در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

چه کارهایی در حوزه آموزش انجام داده‌اید؟

حوزه آموزش بسیار گسترده است و من با آموزش سئو و وردپرس شروع کردم. بیشتر از ۱۲۰ نفر را در ۷ دوره حضوری آموزش دادم. زمانی که وارد فضای ارز‌های دیجیتال شدم، این حوزه را بسیار جذاب‌تر دیدم و تصمیم گرفتم که آموزش در این حوزه را آغاز کنم. پس از دریافت مدارک معتبر بین‌المللی، ۲۲ دوره حضوری ارزهای دیجیتال را برگزار کردم و به عنوان مشاور و مدرس به افراد و سازمان‌های زیادی مشاوره دادم. در برنامه فین‌تک شبکه ۵ هم به عنوان کارشناس حضور داشتم و سعی کردم تا جای ممکن، آگاهی منتشر کنم.

آموزش‌های شما کجا منتشر می‌شوند؟

در ابتدا، برای انتشار آموزش‌هایم از تمامی ظرفیت پلتفرم‌های آموزشی موجود در ایران استفاده کردم. پلتفرم‌هایی مانند فرانش، دانشجویار، تاپ‌لرن، داناپ و ... که در حوزه آموزش ایران به شدت فعال هستند. اما پس از مدتی، تصمیم گرفتم سایت خودم را داشته باشم تا بتوانم آموزش‌هایم را با کیفیت و آزادی بیشتری ارائه دهم. به همین دلیل، وبسایت آکادمی امید فدوی را راه‌اندازی کردم. در حال حاضر، آموزش‌هایم از طریق سایت آکادمی امید فدوی و اینستاگرام منتشر می‌شوند. اکثر این آموزش‌ها رایگان هستند و با هدف کمک به علاقه‌مندان به حوزه ارزهای دیجیتال ارائه می‌شوند.

درآمد دلاری چطور هست؟

درآمد دلاری، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا از شرایط اقتصادی ناپایدار ایران فاصله بگیریم. فرض کنید افزایش قیمت کالاها در ایران برای شما معنایی نداشته باشد. اگر بتوانید درآمد زندگی در خارج را داشته باشید، اما در ایران زندگی کنید، تقریباً زندگی مناسبی خواهید داشت و از نظر مالی چالشی در زندگی حس نخواهید کرد. درآمد ارزی به شما کمک می‌کند تا از تورم در امان باشید و ارزش پول خود را حفظ کنید. از طرف دیگر می‌توان به سادگی به استقلال مالی رسید و کیفیت بالاتری در زندگی تجربه کرد. هرچند به این سادگی هم نیست. برای رسیدن به درآمد ارزی نیاز به دانش و مهارت دارید و همچنین باید ریسک‌پذیر باشید. به عنوان مثال در بازارهای مالی به سادگی می‌توانید تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

برای داشتن درآمد دلاری چه کاری باید کرد؟

کسب درآمد دلاری، یکی از راه‌های بهبود شرایط اقتصادی است. در ایران، به دلیل تحریم‌ها و تورم، کسب درآمد دلاری می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد. یکی از این راه‌ها، معامله‌گری در بازارهای مالی مانند ارزهای دیجیتال است. اما در آکادمی امید فدوی، دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کنیم تا علاقه‌مندان به کسب درآمد از طریق معامله‌گری ارزهای دیجیتال بتوانند به صورت کاملا رایگان از آن‌ها استفاده کنند. البته معامله‌گری یک حرفه سخت اما ممکن است. برای کسب درآمد از طریق معامله‌گری، نیاز به آموزش‌های زیادی دارید که در آکادمی امید فدوی به صورت کامل می‌توانید این آموزش‌ها را پیدا کنید.

برای شروع حتما باید آموزش ببینیم؟

بله، در غیر این صورت ضررهای سنگینی در انتظار شما خواهد بود. برای شروع هرکاری باید آموزش دید اما ارز‌های دیجیتال و فضای معامله‌گری در صورت نداشتن آموزش صحیح برای شما ضرر مالی سنگینی را به همراه دارد. آموزش دیدن و درک صحیح از بازار به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری در این مسیر قدم بگذارید و از طرف دیگر جلوی ضررهای سنگین را نیز بگیرید.

آکادمی امید فدوی چه آموزش‌هایی داره؟

آموزش‌های ما از طریق سایت امید فدوی در دسترس هست و در حال حاضر سه دوره آموزشی با نام‌های «جادوی سرمایه گذاری سود آور»، درآمد از ارز‌های دیجیتال در شرایط بحرانی» و «استراتژی ترید» وجود دارد که مکمل همدیگر در بحث آموزش برای کسب درآمد دلاری از ارز‌های دیجیتال هستند.

این آموزش‌ها کاملا رایگان هستند ولی ثبت‌نام در آنها در یک بازه زمانی مشخص از طریق پیج اینستاگرام و سایت امید فدوی اعلام می‌شود. با دنبال کردن پیج اینستاگرام و وب‌سایت امید فدوی از زمان ثبت‌نام مطلع می‌شوید.

آیا این آموزش‌های شما نتایج مثبتی در میان دانشجو‌ها داشته است؟

تا امروز، بیشتر از ۱۲ هزار نفر از آموزش‌های مجموعه آکادمی امید فدوی استفاده کردند و هنوز تعداد بسیار زیادی در حال دیدن آموزش‌ها هستند. این افراد از طریق کانال ما اقدام به آموزش کردن و تا الان بازخورد خیلی خوبی نسبت به آموزش‌ها دریافت کرده‌ایم.

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد آموزش‌ها شنیده‌اید چه چیزی بوده ‌است؟

یکی از نکاتی که خیلی از مخاطبان آکادمی امید فدوی به آن اشاره می‌کنند، سادگی آموزش‌هاست. در واقع ما سعی کردیم تا مفاهیم پیچیده را خیلی ساده، در قالب مفاهیمی که درک آنها ساده باشد به مخاطبان خود ارائه دهیم.

هدف ما آگاهیست تا همه کاربران بتوانند به سادگی، بدون نیاز به هزینه به این مفاهیم و آموزش‌ها دسترسی داشته باشند.

بدون سرمایه اولیه می‌توان در این بازار کار کرد؟

در هیچکدام از بازارهای مالی بدون سرمایه اولیه نمی‌توان فعالیت داشت. در واقع این پول شماست که برای شما کار می‌کند و به نوعی شما در حال سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت و بلند مدت هستید.

خیلی از دانشجوهای ما، پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند مبالغ زیادی را بدست آورند اما به دلیل نبود سرمایه، هرگز شروع نمی‌کنند. به همین علت ما به تمام افرادی که عضو کانال خصوصی دریافت دوره‌های شوند، ۱۰۰ دلار به عنوان سرمایه اولیه هدیه می‌دهیم تا بتوانند از توانایی خود برای کسب درآمد دلاری استفاده کنند.

در نهایت چه توصیه‌ای برای علاقه‌مندان به این بازار دارید؟

تنها نکته مهم دیدن آموزش و کسب مهارت است. چرا که افراد زیادی بدون اطلاعات کافی، تنها با رویای یک شبه پول‌دار شدن وارد این بازار شدند و سرمایه‌های زیادی را از دست دادند. بازار ارز‌های دیجیتال یک بازار پویا و رو به رشد است و حتی ممکن است شما بتوانید یک شبه، پول‌دار شوید.

اما برای یک شبه پول‌دار شدن باید مدت زمان زیادی را صرف آموزش دیدن بکنید. بدون داشتن مهارت و تخصص کسب درآمد دلاری امکان ندارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: