کد خبر: ۲۳۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
در رویداد " بر مدار دانایی " با حضور فعالان استارتاپی مطرح شد؛
کسب و کارهای آنلاین به دلیل موانع بسیار با چالشهای متعددی مواجه هستند؛ به اعتقاد بسیاری از فعالان حوزه استارتاپی، فیلترینگ، مهمترین چالش و مانع اصلی بر سر راه این حوزه است که برای آن باید چاره ای اساسی اندیشیده شود.

فیلترینگ مانع اصلی استارتاپها

به گزارش تجارت آنلاین، در این رویداد جمعی از فعالان حوزه بازاریابی و اکوسیستم استارتاپی به بررسی چالش‌های کسب و کارهای آنلاین پرداخته و راهکارهای و تکنیکهای فروش ارائه شد. 

این رویداد که با محوریت «راهکارهای نوین بازاریابی و فروش برای ورود به سال ۱۴۰۳» برگزار شد، سخنرانان برجسته به ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود در زمینه‌های مختلف بازاریابی، فروش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداختند.

میرسعید باقری، مدیرعامل و بنیان‌گذار داناپرداز، در ابتدای این رویداد به تشریح اهداف برگزاری این گردهمایی پرداخت و از راه‌اندازی آکادمی داناپرداز در سال جدید خبر داد.

مجید مجیدی، عضو هیئت علمی مدرسه عالی کسب و کار ماهان، در سخنرانی خود با عنوان «دانش فروش: بررسی تغییرات فروش در دنیای نوین»، به لزوم به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های فروش در دنیای دائماً در حال تغییر کسب‌وکارها تأکید کرد.

مجیدی با اشاره به آمارهای جهانی، نرخ استفاده از نرم‌افزارهای CRM در ایران را ۸۵ درصد کمتر از نرخ جهانی عنوان کرد و بر اهمیت استفاده از این ابزارها برای افزایش اثربخشی فروش تأکید کرد.

امیر سودبخش، بنیان‌گذار پادکست رخ، در ادامه این رویداد به ارائه در خصوص زندگی حرفه‌ای استیو جابز و درس‌هایی که می‌توان از این شخصیت برجسته دنیای کسب‌وکار آموخت، پرداخت.

مجید برقی، مشاور و مدرس حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، در سخنرانی پایانی این رویداد به موضوع «معجزه بازاریابی بازگشتی: راهکارهای نوین برای کاهش ریزش مشتری» پرداخت و راهکارهای عملی برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه کرد.

 

آسیبها و چالشهای کسب و کارهای آنلاین

در ادامه رویداد، پنل گفت‌وگویی با حضور پشوتن پورپزشک مدیرعامل پادرو، حسن سیرانی مدیرعامل ماتیلوس، مانوئل اوهانجانیانس مدیر ایسمینار، مهدیار خرامان مدیرعامل لیمومی و راهبری آرش سروری برگزار و مشکلات حوزه استارتاپ ایران بررسی شد.

در این پنل مهدیار خرامان مدیر عامل استارتاپ "لیمویی" به آسیبها و چالشهای کسب و کارهای آنلاین پرداخته و گفت: یکی از مهمترین آسیبهای کسب و کارهای انلاین فیلترینگ است و هزینه های ما بعد از این اتفاق به دو یا سه برابر قبل از آن رسیده است.

پشوتن پورپزشک مدیر عامل استارتاپ "پادرو" نیز در این پنل به آسیبهای این حوزه پرداخت و بیان کرد: برخوردهای فراقانونی آسیبهای فراوانی به کسب و کارهای آنلاین زده و روز به روز این اکوسیستم را با دلسردی رو به رو می کند.

مانوئل اوهانجانیانس مدیر استارتاپ "ایسمینار" نیز در پنل تخصصی به موضوعاتی چون رکود کسب و کارها اشاره کرد و به ارائه راهکارهایی در جهت رونق فروش در این حوزه پرداخت.

گفتنی است این رویداد روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در هتل اسپینانس پالاس تهران برگزار شد. 

935A5354-4CF5-4203-A09B-755CAADF1893

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: