کد خبر: ۱۷۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
جانشین انتظامی مهریز از دستگیری کوله بری با ۱٠ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: جاساز تریاک در پوشاک نوزاد، صنایع دستی و خشکبار از جمله شیوه های حمل مواد مخدر است که همگی در دام پلیس افتاده است.

سرهنگ رضا عارفی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز، در این خصوص  اظهار کرد: ظهر امروز هنگام کنترل محورهای فرعی متوجه تردد دو قاچاقچی کوله باری موادمخدر شدند.

وی هوشیاری پلیس در این حوزه را حائز اهمیت دانست و افزود: با دستگیری این دو قاچاقچی مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک از کوله آنها کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی شهرستان مهریز گفت: این قاچاقچیان، با هدف حمل مواد مخدر به صورت کوله بری و خروج از محورهای فرعی به استان یزد وارد کند که توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان امروزه برای حمل مواد مخدر به خصوص تریاک از  روش‌های مختلفی برای جا به جایی استفاده می کنند.

سرهنگ عارفی‌فر تصریح کرد:  جاسازی کردن مواد مخدر در وسایل مختلفی همچون پوشاک، صنایع دستی، خشکبار، وسایل همراه کودک، لوازم آرایشی و غیره از جمله شگردهای آنها در سالیان اخیر بوده که در مواجه با تجهیزات کنترلی و تخصص ماموران گمرک ناکام مانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون روش جدید حمل تریاک از طریق جایگزاری در کوله ها شایع شده که با تدبیر نیروهای گشت پلیس این امر نیز غیر ممکن است.

انتهای پیام/چ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار