کد خبر: ۱۷۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹
خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آنها اشاره می کنیم

توافق آتالانتا و چلسی بر سر زاپاکاستا

داوید زاپاکاستا بازیکن تیم چلسی در راه بازگشت به رقابت‌های سری آ است.

به گزارش اسکای اسپورت آتالانتا برای خرید این بازیکن با چلسی به توافق رسیده و به زودی قراردادی چهارساله با او امضاء خواهد کرد.

به نظر می‌رسید که فیورنتینا زاپاکاستا را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، اما این آتالانتا بود که در این رقابت به پیروزی رسید.

رونالدو در راه تاتنهام

به گزارش رادیو ۲۴ کریستیانو رونالدو می‌خواهد یوونتوس را ترک کنند و حتی تاتنهام را به عنوان مقصد احتمالی خود در نظر گرفته است.

این یکی از غیرمترقبه‌ترین انتقال‌ها در تاریخ فوتبال خواهد بود، اما با توجه به اینکه تاتنهام در لیگ قهرمانان حضور ندارد و قطعاً نمی‌تواند از پس دستمزد رونالدو برآید باید این خبر را با شک و تردید نگاه کرد.

موافقت لیورپول با فروش شقیری

باشگاه لیورپول توافق کرد که ژردان شقیری بازیکن سوئیسی خود را با مبلغ ۹ و نیم میلیون پوند به لیون منتقل کند. مبلغ اولیه حدود ۴ میلیون پوند است.

تردید رئیس بایرن مونیخ درباره بازی جوانمردانه مالی پاری سن ژرمن

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت هنوز هم نمی‌داند پاری سن ژرمن چگونه توانسته است  تابستان امسال در چارچوب قوانین بازی جوانمردانه مالی هزینه کند.

پاری سن ژرمن تابستان امسال ستاره‌هایی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و جان لوئیجی دوناروما را به خدمت گرفت.

اطمینان ندود از ماندن رونالدو در یوونتوس

پاول ندود مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تاکید می‌کند با وجود این که کریستیانو رونالدو در اولین بازی سری آ نیمکت‌نشین بود این بازیکن در تورین خواهد ماند.

رونالدو روز یکشنبه در اولین دیدار یوونتوس مقابل اودینزه در ترکیب اصلی قرار نداشت و شایعات حاکی از این است که او قصد ترک باشگاه را دارد، اما ندود تایید کرد که نیمکت نشینی رونالدو کاملاً فوتبالی بود.

این در حالی است که فابریتزیو رومانو مدعی شد که رونالدو در ترکیب یوونتوس قرار نگرفت، زیرا او تلاش دارد طی چند روز آینده به تیم جدیدی نقل مکان کند، اما یوونتوس هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده است.

پیشنهاد جدید چلسی برای مدافع سویا

باشگاه چلسی برای خرید ژول کوند مدافع سویا همچنان با این باشگاه در حال مذاکره است و به زودی پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن ارائه خواهد کرد.

فیورنتینا پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای ولاهوویچ را رد کرد

باشگاه فیورنتینا پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای دوسان ولاهوویچ مهاجم صرب خود را رد کرد. فیورنتینا قصد دارد امسال هم این مهاجم را حفظ کند.

کولاسیناچ در راه ترکیه

سعاد کولاسیناچ بازیکن بوسنیایی تیم آرسنال در راه لیگ ترکیه قرار دارد.باشگاه فنرباغچه خواهان خرید این بازیکن است. ۲ باشگاه با هم وارد مذاکره شده اند، اما هنوز به توافقی دست پیدا نکرده اند.

کولاسیناچ درکنار ویلیان، بیرین و توریرا از جمله بازیکنانی هستند که آرسنال را ترک خواهند کرد.

سائول به تیم‌های انگلیسی قرض داده می‌شود

به گزارش تلگراف باشگاه اتلتیکو مادرید سائول نیگوئز هافبک خود را به چند باشگاه انگلیسی به طور قرضی پیشنهاد کرده است.
این بازیکن در جام جهانی روسیه عضو تیم ملی اسپانیا بود و تمام دوران فوتبالی خود را در اتلتیکو مادرید سپری کرده و فقط یک سال به صورت قرضی برای رایو وایکانو بازی کرده است.

تمایل بارسلونا برای جذب دی یانگ

به گزارش اسپورت باشگاه بارسلونا تصمیم دارد برای خرید لوک دی یانگ ستاره هلندی سویا اقدام کند.
رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا از  علاقمندان به بازی دی یانگ است و تصمیم دارد برای تقویت خط حمله تیمش او را به خدمت بگیرد.
تیم‌های وستهام و psv آیندهوون هم برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده اند.

مسئله مالی مانع انتقال سیلوا به میلان

خورخه مندس مدیر برنامه‌های برناردو سیلوا بازیکن منچستر سیتی اورا به آث میلان پیشنهاد کرده است، اما هزینه انتقال این بازیکن مانع جدی بر سر راه انتقال او به سن سیرو است. میلان حاضر نیست مبلغ مدنظر من سیتی را برای سیلوا بپردازد.

نیوکاسل به دنبال خامس رودریگز

باشگاه نیوکاسل در نظر دارد برای خرید خامس رودریگز هافبک اورتون دست به کار شود.
تافی‌ها تصمیم دارند تابستان امسال بازیکن کلمبیایی خود را به فروش برسانند و نیوکاسل آماده است برای خرید او با این تیم وارد مذاکره شود.

پوگبا فروخته نخواهد شد
سولشر سرمربی تیم منچستر یونایتد ابراز اطمینان کرد که پل پوگبا هافبک فرانسوی تیمش این فصل نیز در این تیم خواهد بود.

کمتر از یک سال دیگر از قرارداد پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده و شایعاتی درباره جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد، اما سولشر معتقد است این بازیکن ۲۶ ساله این فصل نیز در اولدترافورد خواهد ماند.

اختلاف ۵۰ میلیون پوندی بین من سیتی و تاتنهام بر سر هری کین

منچستر سیتی برای اینکه تاتنهام را متقاعد به فروش هری‌کین بکند باید مبلغ پیشنهادی خود را ۵۰ میلیون پوند افزایش دهد.

به گزارش میرر منچسترسیتی از وقتی که پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی خود را برای کین مطرح کرد و تاتنهام آن را نپذیرفت، مبلغ پیشنهادی خود را بالا نبرده است.

سیتی مایل است تا ۱۲۰ میلیون پوند به علاوه پاداش برای کین هزینه کند، اما این رقم هم برای تاتنهام قابل قبول نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار