کد خبر: ۱۷۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
برای رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال نوجوانان جهان هر ۳ روز یک بار تست PCR گرفته خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفدهمین دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی تهران در حالی در حباب به‌ شدت کنترل‌شده و طبق قوانین سخت‌گیرانه تدوین شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال برگزار خواهد شد که فدراسیون ایران برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی طی برگزاری مسابقات، حساسیت و دقت خاصی به خرج خواهد داد.

دکتر مهدی ابارشی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون والیبال در تشریح روند اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در طول میزبانی ایران گفت: طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی تدوین شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون ایران، به تمامی تیم‌های حاضر در تهران، فرم‌خوداظهاری کرونا داده شده است و تمامی تیم‌ها موظف هستند هر شب علائم بالینی اعم از هرگونه علائم سرماخوردگی و نیز درجه تب و میزان اکسیژن خون خود را در فرم مذکور درج کرده و به پزشک یا فیزیوتراپ تیم تحویل دهند.

در صورت مشاهده هرگونه علائم سرماخوردگی، فرد مشکوک به ایزوله رفته و از او تست رپید گرفته خواهد شد. در صورت پایدار بودن علائم، تست PCR انجام می‌شود.

ضمن این که هر ۳ روز یک بار از تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات تست PCR گرفته می‌شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون والیبال همچنین تاکید کرد در تاریخ ۲۶ و ۳۰ آگوست (۴ و ۸ شهریورماه) نیز بار دیگر از تیم‌های حاضر در مسابقات تست رپید گرفته می‌شود. علاوه بر این در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریورماه) و همزمان با خروج تیم‌ها از ایران بار دیگر از تمامی نفرات تست کرونا گرفته می شود.

به این ترتیب رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال زیر ذره‌بین حساسی از شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار