کد خبر: ۱۷۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اثری از کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری در استان نیست نداریم که می‌توان از این روند فزاینده به عنوان یک فاجعه یاد کرد و وضعیت قرمز بیمارستان‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، گفت: امروز رکورد جدیدی از نظر بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ثبت شد.

او با اشاره به بستری شدن یک‌هزار و ۵۲۷ بیمار در استان، گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان این عدد بالاترین تعداد بستری‌ها بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با احتساب ۶۷۶ بیماری که به منظور تزریق رمدسیویر به صورت موقت بستری شده‌اند این عدد به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد که می‌توان به عنوان یک فاجعه از آن یاد کرد و وضعیت قرمز بیمارستان‌های استان را اعلام کرد.

او افزود: بیش از ۳۷ درصد بیماران در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان بستری هستند، اسلام آبادغرب سه روزه که تعداد بیماران سه رقمی شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: روند بیماری کماکان افزاینده است و اثری از کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری نداریم و مشخص نیست که چه زمانی به قله پیک پنجم برسیم، اما انتظار می‌رود فعلا روند صعودی باشد.

او در پایان، گفت: همچنان عده‌ای قابل توجهی از گروه‌های هدف بالای ۳۵ سال برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند، خواهش می‌کنم به عدم توجه به شایعات در خصوص تزریق واکسن هر چه سریع‌تر بدون هیچ‌گونه نگرانی برای واکسیناسیون اقدام کنید.

برچسب ها: کرمانشاه ، کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار