کد خبر: ۱۷۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۳
مدیر تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با توجه به اینکه دو روز تا بازی با سوریه زمان داریم امیدوارم اسکوچیچ و هاشمیان پس از دریافت تست منفی کرونا به تیم اضافه شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد آخرین شرایط اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: قبل از شروع مینی کمپ شوک بزرگ به تیم وارد شد و اسکوچیچ و هاشمیان کرونا گرفتند و قرنطینه شدند. در آخرین روز مینی‌ کمپ هم مربی دروازه‌بان‌ها به این مشکل دچار شد.

وی افزود: ملی پوشان هم پس از حضور در اردو به قرنطینه رفتم تا جواب تست ها آمد و تمام جواب تست ها منفی بود و تمرین امروز با حضور لژیونرها انجام شد.

وی گفت: به دلیل مشکل مربی دروازه‌بان ها با نظر اسکوچیچ کمیته ایی را تشکیل دادیم و ابراهیم میرزاپور که از مفاخر فوتبال است به تیم ما اضافه شد و ماریو تات هم تمرینات تیمی را زیر نظر گرفته است‌.

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: از روزی که مربیان به کرونا مبتلا شدند تا امروز ۱۳ روز گذشته و امیدواریم سرمربی و مربی تیم ملی با تست منفی مواجه شوند و روی نیمکت در بازی برابر سوریه بنشینند.

وی گفت: همه لژیونرهای ما رسیدند. سردار آزمون یک روز مرخصی خواست و فردا ظهر به ما اضافه می شود. انصاری‌فرد و  صادق محرمی هم امشب و فردا می رسند. تمرین فردا با حضور همه نفرات انجام می‌شود.

خورشیدی اضافه کرد: ستادی در فدراسیون تشکیل شد و در این ستاد تمام موارد میزبانی سوریه و داوران و ناظرین بررسی شد. تمام این موارد و کمیته تشریفات و روابط عمومی درگیر بودند تا میزبانی خوب انجام دهیم. بحث میزبانی ما خیلی مهم است. حتی هتل سوریه عوض شد تا میزبانی خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص برنامه تیم ملی بعد از بازی گفت: تعطیلی نداریم و اردوی ما پیوسته است. روز جمعه ۳ بعد از ظهر با پرواز اختصاصی به قطر می‌رویم و ریکاوری را در قطر انجام می دهیم‌.

258 41

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار