کد خبر: ۱۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای تمدن‌سازی نوین اسلامی حرکت می‌کنیم و در صراط مستقیم انقلاب فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، خدمت‌گزار مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرم در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه عاشورا که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در تبریز برگزار شد، با بیان اینکه شخصیت، هویت و شاکله وجودی ما در سپاه شکل گرفته است، افزود: خدمت در سپاه را به عنوان یک افتخار جاودانه برای خود می‌دانم و به لباس مقدس سپاه عشق می‌ورزم.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه، ستونی بزرگ و مستحکم برای انقلاب اسلامی است و خدا را شاکریم که امام راحل و رهبر معظم انقلاب، شبکه سپاه و بسیج را که پیونددهنده امام و امت بوده، در این کشور اسلامی گسترده کردند.

خرم اظهار داشت: سپاه، محصول اعتقاد راسخ به ولایت و مرکز جوشش نیروهای انقلابی جان‌باخته و باتقواست که این شجره طیبه اکنون جهان‌شمول شده و در عالم اسلام می‌‌درخشد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا با بیان اینکه بعد از 39 سال خدمت در سپاه، به سنگر دیگری منتقل می‌شوم، افزود: در این مدت با تمام وجود مشغول خدمت بوده‌‌ام و از تمام مردان بزرگی که دست ما را گرفتند قدردانی می‌کنم.

خرم خاطرنشان کرد: همواره ریاست‌گریز، اما مسئولیت‌پذیر بوده‌ام و پس از این هم زیر علم ولایت، به انجام وظیفه و خدمت‌گزاری به مردم مشغول خواهم بود.

وی تأمین زیرساخت‌های آب، برق، گاز، جاده، فضای ورزشی و فرصت اشتغال در 210 روستای محروم استان را از جمله دستاوردهای دوران حضور در سپاه عاشورا عنوان کرد و گفت: در مدت 4 سال حضور در سپاه عاشورا، هرچه در توانم بود، هرچند اندک، انجام دادم و از خدا می‌خواهم که ما را ثابت قدم نگه دارد.

خرم افزود: ایجاد ۹ هزار و ۷۵۰ مترمربع فضای ورزشی و اجرای 1251 پروژه عمران روستایی با 120 میلیارد تومان اعتبار از جمله خدمات سپاه در مناطق محروم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه منابع سپاه محدود بود، اما مردان بزرگ و خیرانی بودند که با بذل جان و مال خود، در این فعالیت‌ها به ما کمک کردند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به خدمات سپاه و بسیج در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بسیجیان با همراهی و حمایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، محرومان و مستضعفان را تنها نگذاشتند و یار و یاور مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: 420 میلیارد تومان برای کمک به افرادی که در کرونا دچار مشکل شده بودند مساعدت شد و بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

خرم همچنین با اشاره به مسئولیت جدید خود در استانداری آذربایجان شرقی، تأکید کرد: تلاش خواهم کرد با همدلی مسئولان هرچه در توان داریم انجام دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: ما شعار دادن بلد نیستیم؛ اما با شعار انقلاب یعنی عمل جهادی و مدیریت انقلابی، مسئولیت خود را به انجام خواهیم رساند.

در این آئین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های سردار عابدین خرم، فرمانده سابق سپاه عاشورا که با حکم رئیس جمهور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شده است، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی شد.

در این مراسم از خدمات سردار زین العابدین خرّم به‌عنوان فرمانده سابق سپاه عاشورا تقدیر و سردار اصغر عباسقلیزاده نیز به‌عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی شد.

 

برچسب ها: تبریز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار