کد خبر: ۱۸۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
جانشین انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان موفق شدند در یک عملیات پلیسی ۱۸۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرزاد تاجره  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در این عملیات دو نفر از عناصر قاچاق و توزیع مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو سنگین توقیف شد.

وی تصریح کرد: این میزان مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مینودشت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و توسعه گشت‌های انتظامی موفق شدند اعضای باندی که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

تاجره تاکید کرد: این میزان مواد در یک دستگاه تریلی که به طریقه ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که شاهد افزایش هفت درصدی کشف بوده‌ایم.

جانشین انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷۷ نفر قاچاقچی در این مدت دستگیر شدند.

تاجره بیان کرد: در‌این مدت یک هزار‌ و ۴۸۲ نفر‌ خرده‌فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند که شاهد رشد ۳۵ درصدی بوده‌ایم.

وی افزود: در موضوع قرص‌های غیرمجاز موفق شدیم در این مدت بالغ بر ۱۷۰ هزار انواع قرص غیرمجاز را کشف کنیم و بیش از ۲۱۵ هزار سی‌سی از انواع شربت‌های غیرمجاز نیز کشف شده است.

جانشین انتظامی گلستان بیان کرد: ۲۹ واحد صنفی طی این مدت پلمب شده و ۵۲ دستگاه خودرو توقیف شده و ۱۳ باند که در امر قاچاق موادمخدر فعالیت داشتند متلاشی شدند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار