کد خبر: ۱۸۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو ادعا کرد که تیم فوتبال بارسلونا هنوز با السد قطر بر سر بازگرداندن ژاوی به نیوکمپ به توافق نرسیده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که باشگاه السد امروز (جمعه) با انتشار بیانیه‌ای از توافق با بارسلونا برای انتقال ژاوی هرناندز به نیوکمپ خبر داد، روزنامه معتبر موندو دیپورتیوو ادعا کرد با وجود انتشار بیانیه باشگاه قطری مبنی بر انتقال سرمربی خود به تیم کاتالانی، بارسلونا هنوز با السد برای انتقال ژاوی به توافق نرسیده است.

پیش از این روز جمعه، السد در حساب توئیتر رسمی خود اعلام کرد که پس از پرداخت غرامت مندرج در قرارداد، با انتقال ژاوی به بارسلونا موافقت کرده است.

به گزارش موندو دیپورتیوو به نقل از منابعی در بارسلونا، کاتالان‌ها قصد ندارند بابت جدایی ژاوی به السد ۵ میلیون یورو غرامت بپردازند. همچنین این باشگاه اسپانیایی بیانیه صادر شده از سوی السد را ابزاری برای فشار بر بارسلونا دانست.

به گفته محمد الکعبی، روزنامه نگار در حساب توئیتر خود، بازیکن اسپانیایی آماده است تا غرامت جدایی خود را شخصا به السد پرداخت کند.

ژاوی جایگزین رونالد کومان هلندی خواهد شد که در ماه اکتبر از بارسلونا اخراج شد. این مربی اسپانیایی محصول باشگاه بارسلونا و ۱۷ سال برای این باشگاه بازی کرده است. در این مدت ژاوی ۸ بار قهرمان لالیگا، ۴ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا، ۳ بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، ۲ بار قهرمان سوپرجام اروپا و دو بار قهرمان جام باشگا‌های جهان شده است. او به عنوان بازیکن تیم ملی اسپانیا ۲ بار قهرمان اروپا و یک بار قهرمان جهان شده است.

ژاوی به همراه السد به عنوان بازیکن و مربی قهرمان لیگ ستارگان قطر شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار