کد خبر: ۱۸۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
ایسنا/قم پخش زنده حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرارسیدن ایام معصومیه در سایت‌های تکیه، هیأت آنلاین و نرم افزار سروش به صورت 24 ساعته انجام می‌شود.

سید مرتضی موسویان در گفت‌وگویی عنوان کرد: با شروع ایام معصومیه پخش زنده ۲۴ ساعته از ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و صحن امام رضا علیه‌السلام این آستان مقدس در بستر فضای مجازی آغاز شد و به‌صورت دائمی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اولین سایت پخش زنده حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها سایت تکیه به عنوان بزرگ‌ترین آرشیو صوتی و تصویری مداحی است که در بخش پخش زنده این سایت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز قرار گرفته است و علاقه‌مندان به زیارت حضرت از راه دور می‌توانند به این سایت اینترنتی به نشانی https://tekye.net/live مراجعه کنند.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر ادامه داد: دومین سایت، هیئت آنلاین است که در بخش پخش زنده این سایت نیز تصاویر دوربین‌های حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت زنده پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی heyatonline.ir به این تصاویر دسترسی داشته باشند و هرلحظه از حال و هوای معنوی حرم مطهر بهره‌مند شوند.

وی گفت: سومین درگاه پخش زنده ۲۴ ساعته حرم مطهر بانوی کرامت نرم‌افزار سروش به نشانی http://splus.ir/sapp_live_90028103 است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این نشانی از برکات معنوی و زیارت از راه دور بانوی کرامت استفاده کنند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار