کد خبر: ۱۸۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه سطح همکاری سازمان نظام پزشکی با شهرداری همدان ارتقا می‌یابد گفت: مراکز بهداشتی و درمانی زباله‌های عفونی را طبق تفاهمنامه‌ای که سازمان نظام پزشکی با مدیریت شهری منعقد می‌کنند را به پیمانکار مربوطه تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز در جلسه کمیسیون ماده ۲۰ شورای شهر همدان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون، رئیس شورای شهر، رئیس سازمان نظام پزشکی، رئیس سازمان پسماند و مدیر خدمات شهری منطقه یک همدان برگزار و درخصوص دفع زباله‌های عفونی و غیرعفونی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان همدان بررسی‌های لازم انجام و تصمیماتی اتخاذ شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه با بیان اینکه سطح همکاری سازمان نظام پزشکی استان و شهرداری همدان در زمینه دفع بهداشتی زباله‌های عفونی بیش از پیش ارتقا می‌یابد افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع مقرر شد از پزشکان و کادر درمان همکاری لازم درخصوص دفع زباله‌های پسماند عفونی و غیرعفونی داشته باشند و نسبت به اجرای تفاهم‌نامه و قراردادهای دفع پسماندهای عفونی اهتمام بیشتری داشته باشند.

سعید نظری اضافه کرد: همچنین مراکز بهداشتی و درمانی زباله‌های عفونی را طبق تفاهمنامه‌ای که سازمان نظام پزشکی با مدیریت شهری منعقد می‌کنند به پیمانکار مربوطه تحویل دهند.

وی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی همدان سالم‌سازی زباله‌ها را به شرکت «عصر سبز سلامت» که مسئولیت قانونی ضدعفونی کردن زباله‌های عفونی را برعهده دارد واگذار کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه زباله‌های عفونی پس از گندزدایی به صورت بهداشتی به سازمان پسماند شهرداری همدان تحویل و به صورت بهداشتی امحا می‌شوند.

وی یادآور شد: رئیس سازمان نظام پزشکی همدان همکاری خوبی با مدیریت شهری داشته و انتظار می‌رود پزشکان و پرسنل مراکز درمانی نیز همکاری بیشتری درخصوص دفع پسماندهای عفونی داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار