کد خبر: ۱۸۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان:
رشت- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به اینکه امنیت منطقه با حضور ایران تأمین می شود، گفت: مقاومت تنها را ایستادگی در برابر قدرت های استکباری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نظرعلی علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به اقدام قاطعانه سپاه در دریای عمان، اظهار کرد: این اقدام نشان دهنده قدرت دفاعی ایران است.

وی به آرایش نظامی سپاه در این عملیات در برابر نیروهای آمریکایی اشاره کرد و افزود: نیروهای آمریکایی با دیدن این صلابت و قدرت و مقاومت عقب نشینی کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این عملیات قدرت پوشالی استکبار جهانی را فرو ریخت، اضافه کرد: دلیر مردان سپاه پاسداران نشان دادن که جمهوری اسلامی ایران برای تأمین امنیت و حفظ تمامیت ارضی خود با قدرت ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه شاهد شکل گیری اراده مقابله جبهه استکبار شکل گرفته است، ادامه داد: امروز منطقه دیگر جای حضور قدرت‌های استکباری نیست و آمریکا هم نیز توان مقابله با این اراده ندارد.

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه ملموس و قابل مشاهده است، افزود: همگان می‌دانند که امنیت منطقه با حضور ایران ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری تنها با زبان زور قدرت نمایی می‌کنند، تصریح کرد: قطعاً زبان مذاکره در برابر این قدرت‌ها پاسخگو نیست و باید در مقابل نظام استکبار با قدرت ایستادگی و مقاومت برخورد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار