کد خبر: ۱۸۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
استاندار قم تاکید کرد؛
قم- استاندار قم در سفر یک روزه خود به شهرستان کهک بر لزوم توجه به توسعه و تامین زیرساخت‌ها گردشگری مذهبی، راه دسترسی و ارتقاء شاخص‌های سلامت و بهداشت در شهرستان کهک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در سفر خود به شهرستان کهک که با همراهی برخی مدیران استانداری قم صورت گرفت، با اشاره به لزوم عمل به تکالیف اجرایی و خدمت به مردم، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها، رفع موانع و ایجاد ادارات در شهرستان شهیدپرور کهک باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاندار قم با اشاره به موقعیت گردشگری کهک و حضور گردشگران در این شهرستان، افزود: باید از این ظرفیت در زمینه توسعه گردشگری مذهبی بهره برداری شود و در کنار آن مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

شاهچراغی موضوع راه دسترسی و خدمات بهداشت و درمان در سطح شهرستان کهک را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در راستای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملی در این زمینه‌ها، برگزاری نشست هم اندیشی با شوراها و دهیاری‌های شهرستان کهک در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اقناع سازی و اطلاع رسانی اهمیت فرآیند واکسیناسیون در مقابله با بیماری کرونا در تمام استان، ادامه داد: در راستای ترویج واکسیناسیون در سطح شهرستان‌ها مدیران مربوطه با جدیت پیگیر امور باشند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان ضرورت احصا مشکلات و موانع توسعه شهرستان جدیدالتاسیس کهک، تصریح کرد: مدیران استان و شهرستان کهک تمام توان خود را برای رفع این موانع به کار برند.

گفتنی است در این برنامه یک روزه که با غبارروبی مزار شهدای والامقام گلستان شهدای کهک و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان آغاز شد، مسائل مربوط به گردشگری مذهبی، راه‌های دسترسی، توسعه روستاها و بوم گردی، ایجاد مراکز آتش نشانی و موضوع گاز رسانی به روستای امامزاده اسماعیل مورد برسی قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار