کد خبر: ۱۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در یکی از دیدار‌های معوقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز تیم‌های پیکان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها با نتیجه یک بر صفر موفق شدن ذوب آهن را شکست دهند.

باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه طلب کالدرون و خواکین دستیار سرمربی آرژانتینی را پرداخت کرد و منتظر تاییدیه وکیل این ۲ مربی است تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

دیشب در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا ۷ بازی برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال انگلیس ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال آلبانی رو شکست داد.

مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها بلژیک با استونی و فرانسه با قزاقستان به رقابت می‌پردازند.

بامداد امروز مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها تیم ملی فوتبال آرژانتین، اروگوئه رو یک بر صفر شکست داد.

باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که دنی آلوز ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا با انعقاد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال مصر در دیدار شب گذشته برابر آنگولا با بازیکن حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد. کی‌روش در این باره گفت: این بازیکنان باید بدانند من قبل از اینکه به دنیا آمده باشند مشغول مربیگری بوده ام و مربیان باید به آن‌ها یاد بدهند که چگونه با بزرگتر‌های خود رفتار کنند.

سومین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ازبکستان از روز دوشنبه آغاز می‌شود که محمد حسین برخواه، نام ۱۲ وزنه بردار را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرد که نام کیانوش رستمی و سهراب مرادی در این لیست مشاهده نمی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار