کد خبر: ۱۸۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
مراسم غبارروبی گلزار شهدای پلدختر در راستای برنامه طلیعه ظهور طلاب پایه اول حوزه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، روز یک‌شنبه مراسم غبارروبی گلزار شهدای این شهر در برنامه طلیعه ظهور طلاب پایه اول حوزه علمیه الزهرا(س)پلدختر برگزار شد.


اعظم آزادبخت مدیر حوزه علمیه الزهرا در این مراسم اظهار کرد: شهدا خود در مسیر ولایت بودند و این راه را برای همه ما روشن وترسیم کردند، که سربلندی و آزادگی، عزت ، آبرو و سعادت همه در گرو قرار گرفتن در مسیر شهدا است.

وی بر ضرورت توسل طلاب به شهدا تاکید کرد و افزود‌: خواهران طلبه با رعایت حجاب خود مسیر نورانی شهدا را حفظ می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

مدیرحوزه علمیه الزهرا(س)پل‌دختر گفت: با توسل و قرار گرفتن در مسیر شهدا است که می‌توان تمدن اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را تبیین کرد.

وی به کرامت، شفاعت و بزرگی مقام شهدا اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بسیاری از شهدا به ملکوت وصل بودند با این‌که آنها جوان و نوجوان بودند.

 آزادبخت یادآورشد:رواج سبک و سیره شهدا در بین جوانان از مطالبات مقام معظم رهبری است و به همین منظور در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یادآوری اهداف ارزشمند آنان ،در این مکان حضور پیدا کردیم.

وی هدف از انتخاب گل‌زار شهدا در برنامه‌های طلیعه ظهور را برکت بخشیدن به اهداف بلند طلاب حوزه دانست وافزود: به برکت خون شهداو توسل به آنان ، طلاب در راه تبلیع وترویج دین وموفقیت بیشتر در این راه به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوند.

مدیرحوزه علمیه الزهرا(س)پل‌دختر گفت: روح معنویت در وجود شهدا در جبهه‌ها موج می‌زد و شهدا اهل راز و نیاز شبانه بودند و دارای کرامت و شفاعت هستند.

 وی افزود: شفاعت شهدا با شفاعت انبیاء و ائمه (ع)  برابری می‌کند ومقام آنها متعالی است و در دفاع از ارزش‌های اسلامی از شجاعت هیچ کم نگذاشتند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار