کد خبر: ۱۸۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:
خرم‌آباد- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی باید عمومیت یابد و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه و در سومین روز از هفته بسیج در مراسمی از فرماندهان و پیشکسوتان انتظامی هشت سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان و مدیران انتظامی استان برگزار شد؛ حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در سخنانی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) و هوشیاری و درایت بی نظیر ایشان اظهار داشت: بسیج از جمله اساس ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی، زمینه پیروزی در عرصه‌های مختلف خاصه عرصه دفاع مقدس رقم خورد.

وی تصریح کرد: اگر امروز کشور و ملت سلحشور ایران از گزند نااهلان محفوظ مانده، باید بپذیریم که به یمن تلاش و ایثارگری و حضور گسترده بسیج بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی حاصل تلاش، مجاهدت، ایثار و از خود گذشتگی مجاهدان، به ویژه بسیجیان در صحنه‌های اجتماعی و دفاعی است و این ارزش‌ها ارزان به دست نیامده است تا ارزان از دست رود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی تساهل در حفظ ارزشهای دینی را خیانتی بزرگ دانست و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که تساهل در حفظ ارزش‌های دینی خیانتی بزرگ به اسلام و جامعه اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به منشأ رویش و آرایش ارزش‌ها اشاره کرد و افزود: بسیج منشأ رویش و آرایش ارزش‌ها و بسیجی تشنه ارزش‌های اسلامی و دینی است و حفظ این ارزش‌ها زمانی میسر است که فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی عمومیت یابد و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان همچنین به دوران هشت ساله دفاع مقدس که اوج افتخارات ملت ایران است اشاره کرد و گفت: برای حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی ضمن تجلیل از فرماندهان پیشکسوت فرماندهی انتظامی لرستان در هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی نقش ارزشمندی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده و بیش از ۳۷۰۰ شهید، بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۲۰۰۰ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار