کد خبر: ۱۹۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
صرامی گفت: به منظور ایجاد آمادگی دانشجویان کلاس های درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان، آزمون میان ترم درس را به صورت برخط با حضور اساتید و نظارت کمیته علمی برگزار کردیم.

برگزاری آزمون میان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با موضوع بررسی شیوه‌های تدریس و آمادگی برای فصل جدید در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با تقدیر از زحمات یکساله و همکاری همه جانبه همه مدیران، معاونان و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در حوزه‌های علمی دفاع مقدس اظهار داشت: به منظور ایجاد آمادگی دانشجویان کلاس های درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، آزمون میان ترم درس را به صورت برخط با حضور اساتید و نظارت کمیته علمی برگزار کردیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز با حضور اساتید برجسته این درس که همگی از فرماندهان و پیشکسوتان برجسته دوران دفاع مقدس هستند، بار دیگر آزمونی موفق برگزار شد که رضایت دانشجویان عزیز را نیز در بر داشت.

صرامی گفت: طبق بررسی به عمل آمده رضایت نسبی خوبی هم از سوی دانشجویان و هم از سوی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در سال تحصیلی گذشته اعلام شده و کلاس‌های برخط توانسته با کیفیت بخشی مطلوب پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با تشکر از همراهی و علاقه‌مندی سردار مرادحاجتی و تاکید وی به گسترش این درس در همه مراکز دانشگاهی استان بیان داشت: سردار مرادحاجتی از نزدیک شاهد تشکیل جلسات و برگزاری آزمون‌ها قرار گرفته و ضمن خداقوت به همه اساتید بر اهمیت این درس تاکید کردند و خواستار تاثیرگذاری بیشتر این مفاهیم ارزشی بر تفکرات جامعه دانشجویی شدند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار