کد خبر: ۱۹۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران( صادقیه)به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه ورآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه ورآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.

برخورد دو قطار مترو درخط پنج متروی تهران

به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران( صادقیه)به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه ورآورد  و در مسیر بالعکس از ایستگاه ورآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.

امروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی درایستگاه چیتگر برخورد کرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، به منظور رفاه حال شهروندان با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال مسافران از ایستگاه ورآوردتا ایستگاه تهران( صادقیه) و بالعکس  انجام می شود 

لازم به توضیح است برای اعلام دقیق دلیل حادثه موضوع در حال بررسی می باشد و آمار دقیقی از مصدومان ارائه نشده است.

به گزارش ایسنا، دکتر شفیعی معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در اولین ساعات برخورد دو قطار درخط پنج متروی تهران در ایستگاه چیتگر، حضور یافت و از نزدیک در جریان این حادثه قرار گرفت ‌و دستورات لازم در جهت تسریع بازگشایی خط برای جابه جایی مسافران را صادر کرد.

در همین حال قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو اعلام کرد که زمان دقیق بازگشایی کامل مسیر متروی تهران – کرج و بالعکس مشخص نیست.

 آزادی، قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو با اشاره به حادثه برخورد یک قطار تندرو با قطار کندرو در مسیر کرج به تهران حوالی ساعت هفت صبح امروز گفت: همکارانمان در حال جداسازی واگن‌ها هستند و هنوز گزارش اولیه تهیه نشده است.

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو در خصوص زمان بازگشایی مسیر اظهار کرد: مرحله به مرحله همکارانمان در حال جداسازی واگن‌ها هستند و تا یک ساعت دیگر می‌توانیم زمان دقیق بازگشایی مسیر را اعلام کنیم.

برچسب ها: مترو ، خط 5 ، برخورد دو قطار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار