کد خبر: ۱۹۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از تفحص پیکر شهید بویراحمدی پس از 39 سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج پیکر پاک شهید قربانعلی عادلیان‌ از شهدای شهرستان بویراحمد پس از 39 سال تفحص شد.

در همین خصوص سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با فارس گفت: پیکر این شهید والامقام بعد از ۳۹ سال با استفاده از dna که از خانواده آن شهید معظم‌له گرفته شده بود تشخیص داده شد.

فتاحیان با بیان اینکه پدر و مادر شهید اکنون در قید حیات نیستند گفت: پیکر پاک شهید عادلیان‌ همراه  با دو شهید گمنام روز شنبه به شهر یاسوج انتقال داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است پیکر این شهدا با پرواز تهران به یاسوج انتقال داده شوند گفت: در صورت نامساعد بودن هوا پیکر شهیدان به صورت هوایی از تهران به شیراز و از شیراز به صورت زمینی به شهر یاسوج منتقل خواهند شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: در این صورت مراسم استقبال از شهدا در ورودی شهر یاسوج با حضور مردم و مسئولان و اقشار مختلف برگزار می‌شود و در صورتی که شهید از طریق پرواز تهران به یاسوج انتقال داده شود مراسم استقبال در فرودگاه یاسوج خواهد بود.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: در این صورت مراسم استقبال از شهدا در ورودی شهر یاسوج با حضور مردم و مسئولان و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پیکر شهید عادلیان در گلزار شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده می‌شود، گفت: همچنین پیکر پاک شهیدان گمنام برای خاکسپاری به بخش لوداب اعزام خواهد شد.

فتاحیان با باین این که پیکر شهید عادلیان و دو شهید گمنام در روز چهارشنبه هفته آینده خاکسپاری می‌شود گفت: از روز شنبه تا چهارشنبه با حضور این شهدا برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود از جمله این که پیکرهای پاک یکی از شهدا در این مدت به مناطق گچساران و باشت و پیکر یکی دیگر از شهدا به کهگیلویه بزرگ اعزام می‌شود.

وی گفت: سپس طی مراسمی شهدای گمنام برای تشییع و تدفین در روز چهارشنبه به لوداب اعزام می‌شود و پیکر شهید عادلیان در یاسوج به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار