کد خبر: ۱۹۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
امام جمعه موقت لامرد:
لامرد- امام جمعه موقت لامرد گفت: در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیل، از دولتمردان می خواهیم که در جبران خسارات وارده به مردم تسریع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجواد موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد با اشاره به پاسداشت دومین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت‌: برپایی سالگرد سردار سلیمانی در داخل و خارج از کشور ستودنی است و واقعاً مردم سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: حاج قاسم یک الگوی به تمام معنا بود و همه جوانان از رفتار و منش ایشان الگوپذیری می کنند.

موسوی افزود: رهبری فرمودند که در دنیای امروز، فضای مجازی در اختیار مستکبران عالم است و مسئولان فضای مجازی در کشور باید به این مقوله مهم توجه جدی تری داشته باشند.

وی گفت: حرف فعالان رسانه ای هم این است که هشدار مقام معظم رهبری یک هشدار کاملاً جدی است، که بر پایه خنثی کردن یا حداقل کم اثر کردن نفوذ سایبری غرب باشد.

موسی با اشاره به اینکه باید چند کار مهم در این موضوع به عنوان سرباز در جنگ نرم انجام دهیم، گفت: اولین کاری که در فضای مجازی مهم است، تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است که تقویت بسترهای ارائه خدمات فضای مجازی مهم است که اگر بشود از پلتفرم های داخلی استفاده کنیم تا دشمن نتوانند در آن دخل و تصرفی داشته باشد.

وی افزود: علم و فناوری واجب است و فضای مجازی مرتب در حال به روز شدن است و باید از این فضای جدید مجازی که کسب و کارها، بازی های مجازی، و گفت و شنودها و… انجام می شود به خوبی مواظب کنیم.

خطیب جمعه لامرد به دستاوردهای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: کشتی نظامی عماراتی توسط انصارالله یمن توقیف شد که این امر باعث تحقیر اعتلاف آمریکایی در منطقه شد.

وی به بیان اهمیت این عملیات پرداخت و گفت: این مهم برای اولین بار اتفاق افتاد و این کشتی مدت ها تحت رصد نیروهای انصارالله یمن بود و جالب این است که در سالروز سرداران مقاومت این توقیف انجام شده است.

موسوی افزود: این عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه را نشان می دهد، که بعد از شهادت سردار دلها بیشتر از قبل شده و کاووسی برای آمریکایی ها خواهد بود زیرا راه تجاری آنان را ناامن کرده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزان که در برپایی عزای فاطمی تلاش کردند، اظهار داشت: بسیاری از مساجد وحسینیه ها در شان این بزرگ بانوی اسلام برگزار گردید و از همه خطبا و بانیان نیز تشکر و قدردانی می شود.

امام جمعه موقت لامرد با اشاره به سیل اخیر در این شهرستان افزود: از همه مسئولان، مردم، نیروهای جهادی، بسیج، هلال احمر، سپاه، کمیته امداد و همه و همه که به نواعی به مردم سیل زده کمک رسانی و امدادرسانی کردند، قدردانی می کنم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از احمد وحیدی، وزیر کشور و هئیت همراه به خاطر سفر به شهرستان لامرد تاکید کرد: توقع و تقاضای ما از دولت و مسئولان محلی و استانی این است که جبران خسارات وارده به مردم به صورت عاجل انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار