کد خبر: ۱۹۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
در ادامه به ویژگی های انواع میز اشاره خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، میز عسلی مناسب در فضای داخلی محل خانه یا کار شما، مثل یک میز کارمندی ساده می تواند فضای محل کار یا استراحت شما را بسیار زیبا کند. راهنمای ما را دنبال کنید تا در مورد انواع مختلف میز های عسلی و نحوه انتخاب مدلی که در خانه یا محل کار شما عالی به نظر میرسد بیشتر صحبت کنیم.

خرید بهترین مدل های میز عسلی

میز های عسلی یکی از بهترین دکور ها برای هر فضایی هستند؛ زیرا سطح مناسبی را برای قرار دادن نوشیدنی ها، وسایل تزئیناتی و حتی اسناد شما هنگام کار فراهم می کنند. آن ها در انواع شکل‌ ها، اندازه‌ ها و جنس موجود هستند و برخی از آنها حتی دارای ویژگی‌ های اضافی مانند کشو یا کابین هستند.

هنگام خرید یک میز عسلی عالی، حتماً سبک، اندازه، جنس و کاربرد مورد نظرتان را در نظر بگیرید؛ مثلاً برخی از مواد مانند چرم و چوب بسیار بادوام هستند و نگهداری آنها آسان است. با این حال، شیشه و آکریلیک شفاف ظاهری سبک‌ تر دارند و فضای کم‌ تری را اشغال می کنند.

موارد زیاد دیگری هستند که باید هنگام خرید بهترین مدل های میز عسلی در نظر بگیرید. ما در ادامه چند مورد برای شما آورده ایم:

ارتفاع میز عسلی

قبل از اینکه به عواملی مانند سبک و نوع فکر کنید، مهم است که ارتفاع میز عسلی خود را در نظر بگیرید. درحالی‌ که میانگین ارتفاع میز عسلی تقریباً ۱۷ اینچ است؛ ابعاد مناسب میز جدید شما باید عمدتاً به ارتفاع مبل یا صندلی هایی که برای جفت کردن آن انتخاب می کنید بستگی داشته باشد.

به‌ طور کلی، ارتفاع میز عسلی یا میز کنفرانس شما مثل یک میز کارمندی ساده باید بین یک تا دو اینچ کمتر از ارتفاع صندلی یا مبل شما باشد. این کار به حفظ راحتی مهمانان و کارمندان شما کمک می کند و باعث می‌شود تا افراد از روی صندلی خود به سطح میز دسترسی داشته باشند.

طول عرض میز عسلی

طول یک میز عسلی برای پذیرایی باید دو سوم طول مبل باشد. این کار به ایجاد یک فضای خالی بین میز و مبل کمک می کند و باعث می شود تا میز به‌ اندازه کافی به مهمانان نزدیک باشد. با این حال، انتخاب عرض یا طول مناسب فقط وابسته به‌ راحتی افراد نیست.

زیبایی فضای شما نیز باید در نظر گرفته شود! هنگامی که فضای شما دارای تقارن خاصی است؛ سبک منحصر به‌ فرد میز عسلی و مبل قرار گرفته در کنار هم در یک اتاق نشیمن به ظاهری تمیز و فوق‌ العاده کمک می کنند.

فاصله میز عسلی

فضای کافی بین میز و وسایل دیگر بگذارید تا بتوانید به‌ راحتی در اتاق خود بدون برخورد به میز رفت و آمد کنید؛ بنابراین اگر فضای اتاقتان کوچک است مراقب باشید که یک میز بزرگ انتخاب نکنید؛ همانطور که در بالا ذکر شد؛ فضای بین میز و مبل بسیار مهم است.

اما این بدان معنا نیست که فضای بین میز و سایر مبلمان های اتاق مهم نیست. در فضای خانه اطمینان حاصل کنید که حداقل ۳۰ اینچ بین میز عسلی و تلویزیون یا سایر مبلمان ها فاصله وجود دارد. سعی کنید بهترین محیط ممکن را برای رفت و آمد ایجاد کنید.

اگر هنوز سردرگم هستید؛ با ما تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره، میز عسلی خود را مطابق با محیط کار یا منزل خود و با بهترین کیفیت و استایل خریداری بفرمایید.

میز کارمندی ساده

هر دفتری به یک میز کنفرانس نیاز دارد؛ مرکزی برای ایده های جدید و فضایی برای تسهیل جلسات اداری. برخی از بهترین ایده ها در اطراف میز کنفرانس شکل میگیرند؛ اما خرید این نوع میز کار کوچکی نیست. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب میز کنفرانس مناسب برای دفتر خود در نظر بگیرید. ما در ادامه، شما را برای خرید یک میز کارمندی ساده مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

میز کارمندی ساده یک گزینه جمع‌ و جور است که آن را برای اتاق های کوچک و فضاهای تنگ مانند دفاتر خصوصی و مکان های معمولی عالی می کند.

اگر تعداد معینی از افراد را دارید که قصد دارید آنها را دور میز خود جا دهید، یک قانون کلی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید: طول میز وابسته به تعداد افرادی است که باید در کنار خود جای دهد؛ یعنی یک میز ۶ فوتی گنجایش شش نفر و یک میز ۲۰ فوتی گنجایش ۲۰ نفر را دارد.

همچنین اندازه اتاق شما یک عامل محدود کننده هنگام انتخاب میز جدید خواهد بود. به‌ عنوان یک قاعده کلی، شما باید حداقل ۳ فوت فضا در اطراف میز در نظر بگیرید تا یک مسیر به حالت راهرو ایجاد کنید. به‌ عنوان مثال، اگر اتاقی به ابعاد ۱۲×۱۲ اینچ دارید، با در نظر گرفتن یک راهروی ۳ فوتی در اطراف اتاق، یک میز ۶×۶ اینچ برای شما عالی است.

به خاطر داشته باشید، این انتخاب در حالتی است که هیچ مبلمان یا وسایل دیگری در اتاق وجود ندارد. اگر چیزهایی مانند قفسه‌ های کتاب و کمد را در کنار دیوارهای اتاق کنفرانس خود دارید، مطمئن شوید که این مسیر ۳ فوتی را از روی میز تا نزدیک‌ ترین مبلمان یا دکور اندازه‌ گیری می‌کنید، نه از میز تا دیوار.

برای انتخاب یک میز کارمندی ساده مناسب، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم بهترین میزها را انتخاب کنید و از کیفیت خرید خود مطمئن باشید.

فروش آنلاین میز های کنفرانسی

مهم ترین نکته ای که هنگام فروش آنلاین میز های کنفرانسی باید در نظر داشته باشید این است که مواد اولیه بزرگ‌ ترین عامل مؤثر بر قیمت میز است. قاعده کلی این است که چوب گران‌ تر از دیگر مواد ساخته شده است. فلز و چوب هر دو ممکن است گران یا مقرون‌ به‌ صرفه باشند، بسته به نادر بودن مواد و راحتی میز و طرح های کارشده روی آن، میزهای چوبی از گران‌ ترین و در عین حال زیبا ترین و بادوام‌ ترین میزهای پیشخوان هستند.

در حالی‌ که در فروش آنلاین میز های کنفرانسی، قبل از هر چیز باید بسیار کاربردی باشد. به دنبال میزهایی باشید که دارای تعداد معقولی کشو و قفسه برای کارمندان شما هستند تا فایل‌ ها یا لوازم اداری خود را در آن قرار دهند. همچنین ارزش آن را دارد که به دنبال ویژگی‌ های ارگونومیکی مانند تخته های صفحه‌ کلید کشویی و محله ایی برای مانیتور قابل تنظیم باشید که به‌ راحتی کارمندان شما در هنگام حضور در محل کارشان کمک می‌کند. تمام ویژگی های گفته شده روی قیمت میز پیشخوان مؤثر خواهند بود. شما میتوانید با ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت راهنمایی برای خرید میز پیشخوان اداری، از قیمت دقیق میزها مطلع شوید.

سخن آخر

میز عسلی مناسب، کمک زیادی به داشتن یک فضای فوق‌ العاده می کند. فضای شما می تواند یک آپارتمان کوچک باشد که با یک میز عسلی چوبی ساده آراسته شده و یا حتی دفتر کارتان که یک میز کارمندی ساده با کیفیت در آن قرار داده‌اید. شما می‌توانید با کمک ما، بهترین انتخاب ها را داشته باشید و خرید خوبی را تجربه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار