کد خبر: ۱۹۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امیدآفرینی و مردمی بودن در اولویت برنامه های دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر عباس سروری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از ماه قبل، برنامه‌های دهه مبارک فجر را با تشکیل ۲۷ کمیته تخصصی برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در حال به چالش کشیدن انقلاب اسلامی بوده‌اند، افزود: دشمنان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب با طراحی و ایجاد تفرقه‌های قومی در نقاط مختلف کشور، تحمیل هشت سال جنگ و ترورهای متعدد، اجازه چشیدن طعم شیرین انقلاب اسلامی را به مردم نداده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حجم تبلیغات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران در فضای رسانه‌ای خصوصاً فضای مجازی طی سالیان اخیر را بی سابقه دانست و تاکید کرد: باید با روایتگری، روشنگری و تدبیر شأن و جایگاه انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و بازگو شود.

وی تاکید بر اینکه باید برنامه‌های جشن چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه و شایستگی خاص برگزار شود، بیان کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارکه فجر امسال در تمام نقاط استان کرمانشاه در تمام شهرستان‌ها و روستاها با شور و نشاط خاصی برگزار شود.

سروری شعار محوری برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال را «جشن ملی ۱۴۰۰» اعلام و تاکید کرد: راهبرد اصلی اجرای این برنامه‌ها جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به تشریح اجرای هزاران برنامه‌های تدارک دیده شده طی دهه فجر پرداخت و افزود: روز ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با اولین روز از این ایام، زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی در یکی از مدارس کرمانشاه نواخته می‌شود.

وی حضور اعضای شورای اداری استان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم برای تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب با حضور در مزار شهدای کرمانشاه، برگزاری رژه نیروهای موتوری از میدان امام (ره) تا مزار شهدا، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها و گلباران مزار شهدا و… را از برنامه‌های تدارک دیده شده طی این ایام دانست.

وی برپایی ایستگاه‌های انقلاب در مناطق هشتگانه شهر کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده اعلام و اضافه کرد: در شب ۲۲ بهمن نورافشانی آسمان شهر کرمانشاه در ۲ نقطه این شهر در محوطه شهرداری و پارک کوهستان توسط سپاه و ارتش انجام می‌شود.

سروری با بیان اینکه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از مسجد آیت الله بروجردی تا مسجد جامع است، گفت: سخنران ویژه این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

وی با اشاره بر تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله جهاد تبیین گفت: در استان کرمانشاه چند هزار برنامه را در حوزه‌های مختلف برای این دهه تدارک دیده‌ایم که رویکرد اصلی در برگزاری آنها تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: روز ۱۴ بهمن نیز جشن میهمانی لاله‌ها را با غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا همزمان در کرمانشاه و دیگر شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن نیز یک مسیر برای راهپیمایی این روز تعیین شده که از مسجد آیت الله بروجردی تا مسجد جامع خواهد بود و در طول مسیر نیز دستگاه‌های مختلف غرفه‌هایی را برپا خواهند کرد که البته این برنامه تا به این لحظه پابرجاست، اما اگر ستاد مقابله با کرونا استان دستورالعملی صادر کند، بنابر آن تصمیم دیگری خواهیم داشت.

سروری خاطر نشان کرد: در برنامه‌های امسال روی مردمی بودن و امیدآفرینی تاکید شده است و در تمام محلات و شهرک‌ها برنامه‌های ویژه ای را خواهیم داشت و از طرفی بنا داریم تا نقش کرمانشاه در وقوع انقلاب، مساجدی که پایگاه انقلاب بوده‌اند و اتفاقاتی که در آن سال‌ها در کرمانشاه افتاده را نیز روایت کنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار