کد خبر: ۱۹۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
با حکم استاندار خراسان رضوی؛
کاشمر ـ با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، امیر صراف به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشمر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی طباطبایی بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشمر که با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: فسادستیزی، خدمت به مردم، عدالت‌محوری و خودباوری شاخصه‌های اصلی دولت سیزدهم است و فرمانداران نیز بر اساس این شاخص‌ها انتخاب می‌شوند.

وی تأکید کرد: هدف انقلاب اسلامی و نظام اسلامی برچیدن نظام دیکتاتوری و مادی‌گری بود و نظام الهی و ارزشی و خدایی جایگزین آن گردید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان با بیان این‌که نظام دیکتاتوری و ارباب‌رعیتی پس از پیروی انقلاب برچیده شد، تصریح کرد: امیدواریم در حوزه فضای اداری در این دوره جدید، مشکلات بروکراسی اداری که برای مردم و امور آنان مشکل‌ساز شده است، تسهیل شود.

وی با بیان این‌که در این دوره، وظایفی به ما واگذارشده است که در جهت تحقق شعارهای دولت باید تلاش کنیم، گفت: مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به خلق تلاش کنند، اگر نتوانیم کاری انجام دهیم جز خسران هیچ‌چیزی برای ما نخواهد بود و در آینده از ما سوال خواهند کرد و باید پاسخگو باشیم.

امام‌جمعه شهرستان کاشمر نیز در این جلسه بیان کرد: هیچ‌کدام از دولت‌ها در حدی که مردم توقع دارند نتوانستند رفاه و عدالت را برای مردم مهیا کنند و مردم طاقت فقرها و ظلم‌ها را ندارند.

حجت الاسلام طاهری با بیان این‌که مردم در انقلابی که داشتند، حکومت موروثی شاهنشاهی را برداشتند و بر سه محوریت رهبری، دین و مردم، راه خود که حکومت کامل اسلامی بود را پایه‌گذاری کردند، گفت: دولت‌ها و مسئولین پر انگیزه، چابک و پرکار قدر این فرصت‌ها را بدانند و در جهت تحقق عدالت و رفاه و حکومت جهانی اسلامی تلاش کنند.

در پایان این مراسم از زحمات مسلم ساقی، فرماندار سابق شهرستان تقدیر و «امیر صراف» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشمر معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار