کد خبر: ۱۹۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
به همت گروه‌های جهادی؛
اردبیل-مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: در راستای آشنایی دختران ۹ ساله با تکالیف دینی، آئین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان به همت گروه‌های جهادی فعال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای آشنایی دختران ۹ ساله با امور و تکالیف دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آئین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مرحله برای ۴۳۰ نفر از دختران ۹ ساله جشن تکلیف برگزار گردید و با اهدای بسته‌های فرهنگی متشکل از چادر، جا نماز و اقلام فرهنگی از آنان تجلیل به عمل آمد.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و مذهبی به همت گروه‌های جهادی بسیج و بسیج سازندگی نواحی و با همکاری بنیاد علوی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، آموزش و پرورش و تعدادی از مدارس استان برگزار شد.

آئین جشن تکلیف ویژه دختران در استان اردبیل برگزار شد

وی افزود: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه جامعه است فلذا علاوه بر عرصه‌های محرومیت زدایی و عمرانی، گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال هستند.

اصلانی گفت: گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی از برنامه‌های اولویت دار گروه‌های جهادی بسیج است که در این راستا از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده می‌شود.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل عنوان کرد: در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز گروه‌های جهادی بسیج برنامه‌های مختلف خدمات رسانی، محرومیت زدایی و فرهنگی را در سراسر استان اجرایی می‌کنند.

وی گفت: امروز گروه‌های جهادی فناوری انقلاب اسلامی هستند و به برکت فناوری جهادی در انقلاب اسلامی بسیاری از تهدیدات به فرصت تبدیل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار