کد خبر: ۲۰۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
مربی تیم فوتبال فولاد گفت: در نیمه اول خیلی منطقی بازی کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم، که همین سبک بازی باعث شد اجازه خودنمایی به حریف ندهیم و آنها ناچار به بازی مستقیم بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حمیدرضا رجبی عصر امروز پس از پیروزی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی بود، آلومینیوم فیزیکی بازی می‌کند و جلوی تیم‌های بزرگ به خوبی بازی می‌کند.

وی افزود: در نیمه اول خیلی منطقی بازی کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم، که همین سبک بازی باعث شد اجازه خودنمایی به حریف ندهیم و آنها ناچار به بازی مستقیم بودند.

مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که خطیبی گفته فولاد موقعیت نداشت، فزود:کادرفنی حریف فوتبال را درست ندیده و شاید پرواز این تیم تاخیر داشته و بازی را اشتباه دیده‌‌اند، 6 موقیعت 60، 70 درصد در نیمه دوم داشتیم، تک به تک ساسان انصاری را داشتیم و یک بار هم به تیر زدیم.

رجبی گفت:‌ آلومینیوم تیم قوی است و ما مقابل آنها 6 موقیعت داشتیم و اگر کم بوده سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی به 10 برسانیم.

مربی فولاد ادامه داد: رسول همبازی ما بوده و آن زمان هم در تمرین و بازی هم وقتی می‌باخت همیشه همینطور بود، شاید چند بازی است که تیمش نبرده و فشار روی او است که اینطور صحبت می‌کند، در فوتبال ایران بازی درگیرانه مصدوم هم زیاد دارد و در نیمه دوم اگر یکی دو بار هم روی زمین افتادیم به خاطر همین درگیری‌ها بود.

رجبی با تاکید بر اینکه برای برد باید جنگید اظهار کرد: همین آلومینیوم را ببینید چه قدر بازیکن گرفته است. دو پنجره ما بسته بوده و دو سال است اصلا بازیکن نگرفته‌ایم و پنجره‌مان بسته بوده است که ناچار بودیم با نفرات محدود بازی کرده و یار جذب کنیم.  

وی با اشاره به  عملکرد داور گفت:‌ داور با کارت‌های زردی که داد ما را دست به عصا کرد، تیمی هستیم که از بالا پرس می‌کنیم و فشار می‌آوریم، اما داور ما را محتاط کرد و کارمان سخت شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار