کد خبر: ۲۰۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نحوه اعزام مشمولان پایه خدمتی اسفندماه در استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن شجاعی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تداوم و تشدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، نحوه اعزام مشمولان پایه خدمتی اسفندماه را تشریح کرد.

وی گفت: اعزام مشمولان اسفندماه در ۲ روز و از ۳ شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برابر اطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان صورت خواهد گرفت.

سرهنگ شجاعی خاطرنشان کرد: مشمولانی که از مشهد به خدمت اعزام می شوند، باید در تاریخ تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به جایگاه ۱۰ پایانه مسافربری مراجعه کنند و از حضور در معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

وی در ادامه گفت: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزشی، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن ها و... را رعایت کرده و وسایل شخصی و بهداشتی مورد نیاز را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری شود. به مشمولان اعزامی به استان های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع رسانی شده تا موادغذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند.

گفتنی است برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده و در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی باشد. بنا بر این به مشمولان ابلاغ شده است که اصل مدارک مورد نیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و...) را همراه خود داشته باشند. مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مراکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند می توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مراکز آموزشی تعیین شده معرفی کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار