کد خبر: ۲۰۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
معاون بنیاد مستضعفان کشور:
ایسنا/همدان معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر شش دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کرده و بر ضد ظلم قیام کردند.

به گزارش ایسنا، حشمت الله قنبری روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن در یادواره شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر نهاوند و بزرگداشت پدران آسمانی که در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نهاوند شهر عالمان بزرگ و شخصیت های برجسته و انقلابی است که باعث افتخار مردم این دیار هستند.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهداء، افزود: شهید سلیمانی به عنوان نمونه بارزی از شهدای انقلاب اسلامی دمساز شهید و همساز با شهدا و از ثمرات انقلاب اسلامی بود.
قنبری تصریح کرد: اتصال شهید سلیمانی به شهدا و پرورش یافتن در مکتب انقلاب اسلامی از ویژگی‌های ممتاز این شهید برجسته بود.
وی با اشاره به شهدای گروه ابوذر خاطرنشان کرد: شهدای گروه انقلابی ابوذر شش دانش‌آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کرده و بر ضد ظلم قیام کردند.
معاون بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: همه حقیقت انقلاب در شعارهای گروه انقلابی ابوذر دیده می‌شود و کار بزرگی کردند و زندگی خود را به عالمان دینی شیعه گره زده بودند.
این پژوهشگر تاریخ یادآوری کرد: انتخاب نام ابوذر یعنی رفتن به اصل دین و استفاده از این نام یعنی الهام گرفتن از اصل اسلام و این کار بزرگی بود که گروه ابوذر انجام دادند.
قنبری بیان کرد: شهید در هر حالتی دستگیر همه افرادی است که به دنبال هدایت هستند و تشییع میلیونی شهید سلیمانی بیعت مردم با شهید و شهادت بود.
وی عنوان کرد: گروه انقلابی و اسلامی ابوذر نهاوند باید واکاوی و برای جوانان حقیقت این گروه بزرگ تبیین و تشریح شود و باید راه شهدا را ادامه دهیم.
معاون بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد: تاسی شهدا به امام حسین(ع) بوده و حرکت در این مسیر پر بهجت و پر رهرو باعث افتخار شهدا بود.
وی در خاتمه تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است و به یاری خدا این مسیر پر افتخار شهدا ادامه دارد و آینده‌ای درخشان در انتظار انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار